RolfRifle Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Har "lånt" en LCD-Samsung på Elkjøp. Jeg koblet sammen PS3-spilleren til tv´en med HDMI. Mens lyden går fra PS3 til forsterkeren. Prøvde flere filmer og det er ganske klart at lyd og bilde ikke henger sammen. Hva er grunnen til det ?` Koblet ogsåDVD-spilleren til tv´n og det fungerte fint. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Det er logisk å tro at lyden ligger litt foran bildet, er dette riktig ? Koblet du også lyden ifra DVD-spilleren til receiveren ? Jeg tipper at bildeprosessering i LCD skjermen fører til at bildet henger litt etter lyden, du kan jo se om TV'n har et "game" mode som har mindre lagg. Lenke til kommentar
RolfRifle Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 Det er logisk å tro at lyden ligger litt foran bildet, er dette riktig ? Koblet du også lyden ifra DVD-spilleren til receiveren ? Jeg tipper at bildeprosessering i LCD skjermen fører til at bildet henger litt etter lyden, du kan jo se om TV'n har et "game" mode som har mindre lagg. Lyden ligger litt foran bildet ja. Lyden fra DVDspilleren går til receiveren. Får ser om jeg finner noe som har mindre lagg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå