Dockside Skrevet 4. april 2011 Rapporter Del Skrevet 4. april 2011 Noen som kan si meg hva som er typisk italiensk, fransk og engelsk? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 4. april 2011 Rapporter Del Skrevet 4. april 2011 Typisk Italiensk er dyyyyp vhals tskjorte. Typisk fransk er alpelue malekost og baguett. Typisk Engelsk er tweed, sixpence Barbour. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. april 2011 Rapporter Del Skrevet 4. april 2011 For meg er typisk italiensk stil slimme blazere, lyse chinos(ofte hvite), fargerike loafers, monks osv - mens typisk fransk er litt mer konservativt og stivt. Engelsk er som han sier, tweed osv. Om engelskmenn generelt kler seg slik, er en helt annen ting. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. april 2011 Rapporter Del Skrevet 4. april 2011 Ta en titt på disse trådene på SF: -Italian style -British style -French style -American style Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. april 2011 Rapporter Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Når det kommer til dresser opplever jeg at italienske dresser er mer formsydde og ofte mindre konstruert enn engelske dresser. Leste en gang en fin kommentar om dette: "Engelskmenn bruker dressen til å dekke til det de ikke er fornøyd med, italienerne bruker dressen til å fremheve det de er fornøyd med". Frankrike er et land hvor sort står ganske sterkt. I Italia ser du derimot ofte mer farger. Leste også en kommentar hvor det ble påstått at en italiener alltid vil velge brune sko fremfor sorte. Hvorvidt det er 100% sant vet jeg ikke, men brune sko fremfor sorte er utvilsomt noe jeg forbinder med italiensk stil. Endret 4. april 2011 av lokeland Lenke til kommentar
weebl Skrevet 8. april 2011 Rapporter Del Skrevet 8. april 2011 For meg er typisk italiensk stil slimme blazere, lyse chinos(ofte hvite), fargerike loafers, monks osv - mens typisk fransk er litt mer konservativt og stivt. Engelsk er som han sier, tweed osv. Om engelskmenn generelt kler seg slik, er en helt annen ting. Jeg var på dagstur i Cardigan da det er en time unna der jeg bor og jeg så ikke noen som gikk i cardigan. men ser rett som det er folk av den litt eldre garde her ute på landsbygda som går i det mange her definerer som "typisk" britisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå