klo Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 lvl2 sjekk en fil *.swf lvl3 http://www.try2hack.nl/levels/JavaScript ell.no Lenke til kommentar
haakka Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 eh.... hvor finner du den filen da??? er det den filen som ligger bak url`n i sourcen??? Lenke til kommentar
haakka Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 jeg har sjekket temp. files, men jeg finner bare en .swf fil. level2.swf?! kan du hinte litt hvor jeg kan finne den filen??? Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Fila må åpnes i notpad, og den ligger som sagt i temp mappa. Finner mappa i ie ved å gå på Tools -> Internet options -> Settings -> View files. For å åpne fila i notpad, gjør du det enkelt ved å: åpne notpad, så har du oppe temp mappa i utforskeren. Så drar man bare *swf over i notpad og fila åpnes... Syns det kanskje var litt mye hjelp, men resten klarer dere selv nå.. Og til dere som bare har passord, det er feil passord. Finner dere det riktige passordet, så skal brukernavnet også være i boks. Vil tippe dere fant det på samme måte som i lvl1? Tror ikkje jeg har sagt noe nå som ikke har blitt sagt tidligere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå