Litium Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Bruker: Litium Utfordring: Tromsø Sentrum Deltakernivå: Kandidat Utstyr: Samsung NX10 m/ kitobjektiv Etter nærmere to år inaktivitet her, føler jeg det er på tide å prøve seg igjen. Temaet er vidt og kanskje ikke spesielt spennende, men det er et sabla godt påskudd til å komme seg ut og faktisk ta bilder, noe som er litt av poenget. Det å fullføre blir også en liten utfordring i seg selv. Kreativiteten har ikke vært den helt store den siste tiden så vi får se hva vi får til. 1 Lenke til kommentar
netrex Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Det blir interessant å se hva du får til. Jeg har gått noen runder i Tromsø med kamera og ahr funnet en del utfordrende motiver jeg ikke har fått til slik jeg vil enda. Lenke til kommentar
Litium Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 1. april: Livets trapp Går man langt nok ned, kan trappa ved Kulturhuset fortone seg noe større enn det den egentlig er... 4. april: Tørrlagt Nei, den er ikke i drift ennå. Nei, jeg vet ikke mer å si om bildet annet enn at det virket som et interessant perspektiv på fontenen. Lenke til kommentar
lessis Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Skal bli spennende å se flere bilder fra Tromsø og så de om jeg kjenner meg igjen fra da jeg studerte der for evigheter siden. Lenke til kommentar
Litium Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 6. april: Vannhull Ny dag, nytt bilde, og en liten kontrast til det forrige. Ikke spesielt fantasifullt, men fantasien slapper litt av for tida. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Jøss, holder Rogers stand enda! Sist jeg var der var vel i 1984. Lenke til kommentar
lessis Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Jøss, holder Rogers stand enda! Sist jeg var der var vel i 1984. Det samme tenkte jeg, holder utestedet virkelig stand over 35 år siden jeg vanket der. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Likte linjene du hadde i trappa, og jeg ble sittende og kikke på fontenen - figuren øverst der må da være langt bak? *har åpenbart ikke vært i Tromsø* Lenke til kommentar
Litium Skrevet 10. april 2011 Forfatter Del Skrevet 10. april 2011 Jepp, Roger's eksisterer fortsatt. De prøvde et litt annet konsept, med et annet navn i et par år, før de gikk tilbake til det gode gamle. @Trondster: Jeg håpet den fikk noen til å lure. Figuren er egentlig en statue som står på andre enden av torget. 8. april: Paviljongen Tromsø sett fra paviljongen utenfor rådhuset. Det blir forøvrig ingen bilder denne helga. Regn, snø, sludd og vind har gjort det særs utrivelig å være utendørs. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 8.april var fint komponert, godt utsnitt, fine farger og lys. Lenke til kommentar
Litium Skrevet 13. april 2011 Forfatter Del Skrevet 13. april 2011 11. april: Fokus Kino Eller, ikke akkurat. Men den var der før. Nå er det bibliotek. 13. april: Fjordprinsessen Hun som trafikkerer Tromsø-Skjervøy. Tatt sør i byen, nedenfor Nerstranda kjøpesenter. Lenke til kommentar
lessis Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 11. april: Fokus Kino Eller, ikke akkurat. Men den var der før. Nå er det bibliotek. Der har jeg vært flere ganger på kino mens jeg gikk på skole i Tromsø. Rett over gata fikk en billig middag. Lenke til kommentar
Litium Skrevet 17. april 2011 Forfatter Del Skrevet 17. april 2011 14. april: Du og jeg og Wi-To Wi-To-hjørnet tidlig på morran. Ikke stort å si om dette. 17. april: Bussene lengter hjem Bussholdeplassen nede på Prostneset, der alle distrikts- og langturrutene stopper. Ble noen brukbare bilder herfra tiltross for mye trafikk og en trekkvogn som sto i veien. Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Lekkert kino-bibliotek Lenke til kommentar
Litium Skrevet 19. april 2011 Forfatter Del Skrevet 19. april 2011 @Dentro: Prøvde å vise det fra sin beste side 19. april: Strandgata Hva du ser når du vandrer sørover forbi Nerstranda senter. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Fine fargenyanser i bildene dine... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Fin bue i bio-blioteket, og fint utsnitt i paviljongen. Skulle gjerne hatt litt mer luft over bussene, tror jeg.. Lenke til kommentar
Litium Skrevet 25. april 2011 Forfatter Del Skrevet 25. april 2011 Takk for kommentarer Da er jeg tilbake fra påskeferie og har et lite knippe bilder fra den siste uka: 20. april: Vindu mot sidegata På vei til påskeferie på andre siden av sundet og forsøkte å ta bilde gjennom bussruta på vei gjennom sentrum. Dette er det jeg er minst misfornøyd med. 21. april: På den andre siden Orka ikke gå over brua i dag... 23. april: Med hval i sikte En av harpunkanonene som står utstilt utenfor Polarmuseet nord i byen. Alle sammen peker sørover mot Rica. 24. april: En gammel traver Aner ikke hvor lenge Aune-gården har stått i byen, men den begynner å bli en god veteran. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Fin samling, tror jeg likte 23.april best Lenke til kommentar
Litium Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 @RandiA: Takk, tror det er den jeg er mest fornøyd med selv og 26. april: Snart fordums tid Når Mack etter hvert flytter produksjonen sin ut av Tromsø, vil vi bare ha minnene igjen. Alternativ: Løvens hule Den mørke nedgangen til Ølhallen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå