RBW Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 MSI lanserer fem H61-baserte hovedkort med multimediafokus. Les mer Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Brunt oppå svart er en kvalmende farge. Har selv et helt mørkebrunt hovedkort og jeg vemmes hver gang jeg ser på det. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Svart oppå brunt er en kvalmende farge. Har selv et helt mørkebrunt hovedkort og jeg vemmes hver gang jeg ser på det. Fixed. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 4+1 VRM-oppsett og overklokking? Do not want Lenke til kommentar
Kaaz Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 H61- og H67-kortene støtter ikke overklokking. Kun P67 (og Z68 som kommer til sommeren). Lenke til kommentar
Junk Inbox Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg skal snart oppgradere til Sandy og kommer ikke til å velge disse. Skal ha Z eller P. Kunne tenke meg et rødt hk som det msi kortet jeg kjøpte for noen år siden. Er nydelig å se på med katoder osv. Er det noen som lager røde kort ennå ? Syns de sorte blir kjedelige. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 H61- og H67-kortene støtter ikke overklokking. Kun P67 (og Z68 som kommer til sommeren). Til tross for mediefokuset har alle kortene skikkelige komponenter, OC Genie II og Control Center II Overclocking. Sistnevnte gjør at man slipper å styre i BIOS i forbindelse med overklokking. Do not want Lenke til kommentar
Kaaz Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Z68 i microITX-form med nok strøm og kjøling til å kjøre en 2500K på minst 4,5ghz? WANT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå