Koonlani Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hei! Har seg slik at jeg MÅ få med meg mattetentamen for å få karakter i matte. Og siden jeg sto opp rundt 16:00 i dag så tenker jeg at det å døgnan er et bedre alternativ enn å legge seg 03:00 Alle kompisene mine som jeg pleier å game med la seg nettopp, og det skjer nesten ingenting interessant på diskusjon.no atm. Så, hva kan jeg gjøre på i natt? (bortsett fra å pugge matte) Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Se på An Idiot Abroad. Hysterisk morsomt. Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Forum, musikk, film og tv-serier. Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Se på An Idiot Abroad. Hysterisk morsomt. Går det på tv nå? Which channel? Forum, musikk, film og tv-serier. Er ikke mye liv her på diskusjon i natt :/. Hvilken filmer/tv-serier kan du anbefale? Komedie passer fint i kveld.(evt. action) Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Går det på tv nå? Which channel? Går nok ikke på tv, men kan sees her http://www.free-tv-video-online.me/internet/an_idiot_abroad/ eller så kan man bruke gode gamle uTorrent Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Se på An Idiot Abroad. Hysterisk morsomt. Går det på tv nå? Which channel? Forum, musikk, film og tv-serier. Er ikke mye liv her på diskusjon i natt :/. Hvilken filmer/tv-serier kan du anbefale? Komedie passer fint i kveld.(evt. action) Det fins flere forum, men spørs selvfølgelig hvilke interesser du har. Av tv-serier så vil jeg anbefale; Friends (du har sikkert sett det meste, men hvis ikke), Two and a half men og Two guys a girl at a pizza place (også kjent som Pizzagjengen). Dette er bare komi-serier som, etter min mening, leverer varene i hver episode. Californication og Entourage er også å anbefale. Det samme Dexter og Lost, hvis du ikke har sett noe av de to jeg nevnte sist anbefaler jeg de begge på det sterkeste. Ellers er Band of Brothers utrolig bra. Bare 10 episoder på ca. en time om 2. verdenskrig. Hvis du har sett BoB og likte dette er The Pacific en annen mulighet. Andre populære serier per dags dato: How i met your mother, The big bang theory, Blue Mountain State. For en komediefilm kan du sjekke ut Grown Ups eller noe annet med Adam Sandler. Action? Bourne-triologien. Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Blir å titte på Grown Ups ! Trailern så enormt morsom ut! Takker for svar. Steike seg en pizza og en god komedie! Flott natt! (Seriene har jeg sett det meste/mye av.. ) Edit: Med 1.4MB/s er den ferdig om ca. 45 minutter Sweet! Edit2: Sett ferdig filmen. Konge film! Lo en del ganger og koste meg! Toppers natt. Endret 4. april 2011 av NutrL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå