nordkapp22 Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Vi er fire stykker som skal på guttetur, en av gutta er livredd spøkelser og denslags. Vi blir å leie en hytte ved sjøen. Vi tenker å spille denne kameraten en practical joke, og tenker da å spille på denne skrekken for "den andre siden". Kom gjerne med tips til hvordan dette kan gjøres bra! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hmm. En eller flere av dere kan ta og knyte en hyssing på noe, så kan dere dra i den så det virker som om ting velter eller rører på seg av seg selv. 1 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hvis dere sammen driver godt skuespill (ikke overdriv), så kan det være nok. Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 du trenger ikke å gjør så mye: Jeg ville presantert ham for radioteaterets "døde menn går i land" før turen, så under turen er det bare å si ting som "HØRTE DERE DET?" etter mørkets pågang, eller, og denne er slem, få noen utenforstående til å komme å hjelpe med litt skremming, sånn som å gnikke isopor på vinduer, eller plutselig åpne ytterdøren MEN uansett hva dere finner på så MÅ der einformere stakkaren om at det hele var en spøk på et tidspunkt, selv om han later som han er tapper så kan en reell frykt for det ukjente virkelig fucke med psyken og manifistere seg i mareritt, elle søvnløshet, til og med kan man bli en sengeveter av slik, man skal ha det gøy ikke gi noen varige skader Jeg har dratt ting litt langt noen ganger, dog var jeg speiderlederassistent, og ofrene mine var gutter og jenter mellom 12 og 16, men voksne takler stress dårligere enn unge, så hvis mine ofre er en målestokk; ikke overdriv og ikke la spøken gå over mer enn en kveld -frank PS: hvis været er tilstrekkelig kan det være morsomt å bare åpne dører og vinduer litt (slik at i et vindkast kastes de opp), i tillegg vil en "gåen sikring" (noen må fake at de går) sånn at stearinlys (noe det selvsagt bare er 3-4 stk av) er alt, og får man gjennomtrekk i en slik situasjon, det blir et mesterverk 4 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Ta et laken og klipp 2 hull i det for øynene og så later du som om du er et spøkelse 1 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Klipp tre hull, så kan du daske ham i try.. 7 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Ut på kvelden så kan en av dere som har vært ute en tur komme brasende inn døra og skrike " de kommer" og for så å snu rett rundt og løpe ut igjen... Om dere har lyst kan jo resten som er med på stuntet løpe som faen i alle retninger.. eller dere kan bare drite i det, røyke vannpipe og chille'n ned ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå