nilsk Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Hei, Er det noen som har gode erfaringer med et mini-itx hovedkort til htpc? Jeg har sett litt på ASUS E35M1-I DELUXE som har fått gode kritikker samt at det har passiv kjøling. Et annet elternativ kan være ASUS AT5IONT-I DELUXE. Jeg er ikke ute etter kraftig kort, men det skal klare HD film, nett-tv o.l. og helst ha passiv kjøling. Kortet skal plasseres i et Fractal Design Array R2 kabinett sammen med noen harddisker til å lagre filmer etc. på. Anbefalinger noen? Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg har selv planer om å gå til innkjøp av et ASUS E35M1-I DELUXE. Etter hva jeg har sett skal dette fungere utmerket til en HTPC, men har du planer om å kjøre tyngre applikasjoner (f.eks. spill) ville jeg anbefalt et hovedkort uten innebygd prosessor. Du skriver at du skal bruke det til HD-video og nett-tv, noe som begge kortene du nevner burde klare helt fint (uten at jeg er veldig godt kjent med AT5ION-kortet). Lenke til kommentar
Teac Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 (endret) Hei, Er det noen som har gode erfaringer med et mini-itx hovedkort til htpc? Jeg har sett litt på ASUS E35M1-I DELUXE som har fått gode kritikker samt at det har passiv kjøling. Et annet elternativ kan være ASUS AT5IONT-I DELUXE. Jeg er ikke ute etter kraftig kort, men det skal klare HD film, nett-tv o.l. og helst ha passiv kjøling. Kortet skal plasseres i et Fractal Design Array R2 kabinett sammen med noen harddisker til å lagre filmer etc. på. Anbefalinger noen? Hei, skal hente mitt ASUS E35M1-I DELUXE kort på posten i morgen. Legger ut en review av det kortet. Anbefaler deg å sjekke ut Den store mini-itx tråden Fusion E350 > Intel D525/D510 Endret 10. april 2011 av Teac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå