Gå til innhold

Sunnhetstyranniet!

Anbefalte innlegg

Begynner å bli drøyt når man må knappe inn en kode i en automat for å få ut ei lita eske snus.

Er ikke så sint på staten, men all reklame med disse fantastiske damer i sine ryddede hjem som spiser salat og smiler til sin frokostblanding. Samme med alle veltrente menn som løper på stranda etter de har brukt sin nye cologne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk og pris for sunnhetstyraniet! Jeg er drittlei av å ufrivillig inhalere røyk i lungene mine! Det er en jævlig følelse! Jeg er drittlei av å lese nyheter og statistikk om at hele verden blir feitere for hvert forbanna år. Jeg tipper folk som misliker dette "sunnhetstyranniet" går rett til dagbladet og skriver innlegg som "nei ut med disse muslimene, nå må vi innse at dette er islamisering før det er for sent!. LOL. Jeg er drittlei av at feit mat skal prakkes på meg i organiserte sammenkomster ol. som jeg liksom skal spise.

Det er latterlig at folk har et problem med denne positive utviklingen.

Lenke til kommentar

Jeg ser på tv noe jeg gjør sjeldnere og sjeldnere enn av grunnene til det er dette sunnhetstyraniet! Vi blir presentert disse perfekte individene som er så sunne for de spiser riktig og så videre. Staten er jo de verste med denne antirøyking kampanjen som begynner å bli helt psycho. Nå skal røyken skjules, følelsen jeg sitter igjen med er at voksne mennesker ikke er stand til å ta beslutninger selv. Jeg sitter her å røyker en feit sigar og er fornøyd med det. Hvorfor skal staten eller få lov å påtvinge meg en skyldfølelse for det og ja jeg vet det er helsefarlig. Jeg gjør det allikavel fordi jeg liker det. Ikke gidder jeg å tenke på hva jeg spiser heller jeg spiser det jeg føler for. Hvis jeg fikk fem kroner for hver gang noen kommenterer hva jeg spiser hadde jeg hatt en privat jet på 24 timers standby nå.

Jeg mener at det må bli en slutt på dette sunnhetstyranniet som går over alle grenser!!!

Alt du trenger å gjøre er å snu det andre kinnet til - så lenge du selv har bestemt deg om å røyke. Kampanjene kan f.eks forhindre unge i å røyke, og det er bra.

Uansett hvordan man vrir og vender på det: røyk er dyrt, røyk lukter vondt, røyk kan svi i øynene og sist men ikke minst: vi ønsker ikke å inhalere dritten dere suger i dere. Jeg får nok forurensning av luftveiene som det er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...