Gå til innhold

Spotify spillelister

Complain

Anbefalte innlegg

Her kan du legge ut dine spotify spillelister.

Høyreklikk på listen du ønsker å dele, trykk ''Copy HTTP link'' og lim den inn her.

Regler

• Legg til hvilke sjangere listen består av.

• Legg til et par band/artister som er med.

• Legg til omtrent om/når listen blir oppdatert.

• Legg til omtrent hvor mange sanger det er i listen.

• Frivillig: Annen informasjon.

Eksempel

Link: Reflection™

Sjanger: Metal.

Et par band/artister: Dead by April, In Flames, Adept, Machinae Supremacy, Disturbed.

Oppdateringsstatus: Minst èn ny sang hver dag.

Antall sanger: For øyeblikket 250 sanger.

Viktig! Ikke glem at dersom du har koblet opp spotify-brukeren din mot facebook vil man kunne se ditt fulle navn.

Hva er spotify?

Spotify er en svensk tjeneste som streamer musikk gratis, hvorav du kan høre 20 timer musikk i måneden (5 nye timer hver uke). Du kan også kjøpe premium og unlimited for henholdsvis 99kr og 49kr for ytterligere funksjonaliteter som blant annet ingen reklame, ubegrenset tid med streaming av musikk, tilgang til tjenesten via din iPhone eller Android, og mulighet for å en såkalt offline mode slik at du kan høre på den spillelisten du velger ut, selv om du ikke har tilgang til internett(krever lokal lagringsplass).

I tillegg kan du også kjøpe sanger/album og få .mp3-filene(likt iTunes), uavhengig om du har gratis-versjonen eller ikke.

Merk: Noen få band/artister som for eksempel Beatles og Metallica er ikke tilgjengelig på spotify da det er plateselskapet bak bandene/artistene som i de fleste tilfeller bestemmer hva som skal bli tilgjengelig via streaming-tjenesten. Men frykt ikke, stadig flere og flere plateselskaper ser mulighetene spotify tilbyr og gir etterhvert inn.

Se spotify.com for ytterligere informasjon.

Diverse lister

Ta kontakt med meg via PM dersom du ønsker din spilleliste her.

Må være omfattende, og bestå kun av èn sjanger!

(underkategorier som f.eks metalcore o.l går greit, selvsagt).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Link: Isethiel

Sjanger: Rock, Metal, "I have no idea"

Artister: Dead by April, Rise Against, Bad Religion, Alice Cooper, Linkin Park

Oppdateringsstatus: variert

Sanger: 7 and increasing.

(Bruker vanligvis "star" til å holde på sanger, så dette er mer en god-humørs-liste, mest for å komme i mine innlegg)

Lenke til kommentar

En ny tråd er da ikke nødvendig siden en alleredet finnes.

Den oppdaget jeg ikke, selv om jeg bladde i sidene bakover og søkte etter en slik tråd. Spurte også en moderator, og jeg forsto det slik at det bare var å kjøre på.

Dessuten er den tråden du linket rotete og uoppdatert. Jeg vil sørge for å oppdatere denne og be om rydding dersom det er nødvendig! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...