sxviper7 Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Vurderer nå å kjøpe ny mobil. Noe annet enn smart telefon er vel ikke vits å vurdere i disse tider:) Drømmer om Nokia N8 eller Iphone, men har ikke økonomi til d nå. Har noen prøvd/ tilbakemeldinger om HTC Gratia, eller HTC Wildfire??? Hva er forskjellene på disse telefonene? Tips om tilsvarende mobiler for maks 2000,-? Er litt opptatt av bra kamera. Og så har jeg en gammel modell HTC som arbeidstelefon, men den er d dårlig touch skjerm på med små bokstaver i tastatur, noe som gjør den dårlig til meldingskriving:( Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Har selv en Nokia C5. Strålende fornøyd. Kanskje ikke så bra kamera, som du sier du vil ha men den er verdt pengene. Test av telefonen http://www.amobil.no/artikler/nokia_c5/76490/konklusjon Lenke til kommentar
lasseoj Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Jeg har Samsung Galaxy Ace. den koster 3000 kr da men har godt kamera og prosessor. Lenke til kommentar
twb Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Ingen annen Android-mobil gir deg så mye for pengene som Huawei U8800 Diskusjon om Huawei U8800 her. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) I budsjettklassen bør du og vurdere LG Optimus One: http://www.amobil.no/artikler/lg_p500_optimus_one/79687/konklusjon Kameraet fikk noe minus i testen, men til denne prisen er det begrenset hva man kan forvente. Endret 4. april 2011 av learntofly Lenke til kommentar
Kongeskipet Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Om du kan gå 49,- over budsjettet vil jeg anbefale deg Huawei U8800, som jeg selv har. Den har etter det jeg kan se den klart raskeste prosessoren blant android-telefonen i den prisklassen. I tillegg er det samme GPU som i spillmobilen Xperia Play. Ulempen med U8800 er at den veldig ustabilt WLAN, så en oppdatering som fjerner alt du har lagret på telefonen vil i mange tilfeller være nødvendig for at den skal fungere godt nok på WLAN. Dessverre er det ganske tungvindt å oppdatere den enda, men Huawei Norge har sagt på Facebook at det skal komme som en OWA-oppdatering. Hadde en LG P500 en periode, og det eneste jeg savner fra den er batteritiden, og at den støtter WiFi Hotspot (bruke telefon som ruter mot mobilnettet). Men følsomheten på touchskjermen til P500 var dessverre mye dårligere enn på U8800. Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 http://www.amobil.no/artikler/zte_blade/91011 ZTE Blade er blant de aller billigste Android-mobilene du får kjøpt i dag. På papiret har denne best skjerm i sin prisklasse, svært mye teknologi og gode multimediefunksjoner. Vi har gått den lovende telefonen nærmere etter i sømmene. Lenke til kommentar
superflaks Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Kameraet på htc gratia er til å gråte av. Sambo har den. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Har Gratia selv, hatt den i ca 3 uker. Glimrende telefon for den som foretrekker en liten sak i lommen fremfor semibrettene. 5 MP kamera som de kunne spart seg, det er neppe bedre enn mitt gamle 3 MP. Egentlig ubrukelig inne, greit nok ute. God skjerm, god på wlan, ok musikkspiller (du laster vel ned apps som erstatter de medfølgende uansett). Til 1990 (cdon) er det et meget bra kjøp. Til 3000 er det sikkert bedre (men gjerne større). Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Huawei U8800 selges til under 2000 hos elkjøp tror jeg. Si ifra hvilken du ender opp med! :!: Lenke til kommentar
sxviper7 Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 Alt tyder på at det blir en Huawei U8800, siden desidert flest anbefaler den... Men er ikke 100% bestemt ennå.... Lenke til kommentar
sxviper7 Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 Er den forresten kommet med mulighet for norsk tastatur nå eller? ÆØÅ??? Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 det er bare å laste ned et alternativt tastatur som f. eks. scandinavian keyboard og sette det som standard så har du norsk tastatur Lenke til kommentar
sxviper7 Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 2049,- hos cdon er det rimeligste jeg har funnet, noen som har tips om billigere nettbutikker? Ser dem også har link til tastatur og norsk menyspråk liggende på cdon:) Lenke til kommentar
sxviper7 Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 Huawei U8800 selges til under 2000 hos elkjøp tror jeg. Si ifra hvilken du ender opp med! :!: Ca 2300 nå men dem har ikke på lager ennå ser d ut som Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) gjorde et kjapt søk, og fant ikke noe bedre enn det nei Edit: det med under 2000 kr var visst en kampanje, er ikke sikker på om den gjelder fortsatt, men du kan høre med folka i U8800-tråden Endret 8. april 2011 av Stagga89 1 Lenke til kommentar
sxviper7 Skrevet 9. april 2011 Forfatter Del Skrevet 9. april 2011 Har akkurat bestilt fra cdon, og det ble en U8800:) Så da er det bare å vente. Stod 2-5 dagers leveringstid, men samtidig stod det overvåkes. Så jeg vet ikke om den kommer neste uka eller om dem var fri på lageret. Skal se på mandag hva som skjer. Fant den også på spaceworld til under 2000kr men med frakt ble det samme pris. Så sjekk det dersom det er flere som står på nippet til å kjøpe en slik:) Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Du blir nokk fornøyd Om modellen du får bare har engelsk og svensk språk, så laster du ned oppdateringen som ligger på facebooksiden til huawei norge. Lenke til kommentar
sxviper7 Skrevet 9. april 2011 Forfatter Del Skrevet 9. april 2011 Du blir nokk fornøyd Om modellen du får bare har engelsk og svensk språk, så laster du ned oppdateringen som ligger på facebooksiden til huawei norge. Satse på at den kommer snart da:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå