Gå til innhold

Rimelig og grei smart telefon? Tips?

Anbefalte innlegg

Vurderer nå å kjøpe ny mobil. Noe annet enn smart telefon er vel ikke vits å vurdere i disse tider:)

Drømmer om Nokia N8 eller Iphone, men har ikke økonomi til d nå.

Har noen prøvd/ tilbakemeldinger om HTC Gratia, eller HTC Wildfire???

Hva er forskjellene på disse telefonene?

Tips om tilsvarende mobiler for maks 2000,-?

Er litt opptatt av bra kamera. Og så har jeg en gammel modell HTC som arbeidstelefon, men den er d dårlig touch skjerm på med små bokstaver i tastatur, noe som gjør den dårlig til meldingskriving:(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du kan gå 49,- over budsjettet vil jeg anbefale deg Huawei U8800, som jeg selv har. Den har etter det jeg kan se den klart raskeste prosessoren blant android-telefonen i den prisklassen. I tillegg er det samme GPU som i spillmobilen Xperia Play.

Ulempen med U8800 er at den veldig ustabilt WLAN, så en oppdatering som fjerner alt du har lagret på telefonen vil i mange tilfeller være nødvendig for at den skal fungere godt nok på WLAN. Dessverre er det ganske tungvindt å oppdatere den enda, men Huawei Norge har sagt på Facebook at det skal komme som en OWA-oppdatering.

Hadde en LG P500 en periode, og det eneste jeg savner fra den er batteritiden, og at den støtter WiFi Hotspot (bruke telefon som ruter mot mobilnettet). Men følsomheten på touchskjermen til P500 var dessverre mye dårligere enn på U8800.

Lenke til kommentar

Har Gratia selv, hatt den i ca 3 uker. Glimrende telefon for den som foretrekker en liten sak i lommen fremfor semibrettene. 5 MP kamera som de kunne spart seg, det er neppe bedre enn mitt gamle 3 MP. Egentlig ubrukelig inne, greit nok ute.

God skjerm, god på wlan, ok musikkspiller (du laster vel ned apps som erstatter de medfølgende uansett).

Til 1990 (cdon) er det et meget bra kjøp. Til 3000 er det sikkert bedre (men gjerne større).

Lenke til kommentar

gjorde et kjapt søk, og fant ikke noe bedre enn det nei

Edit: det med under 2000 kr var visst en kampanje, er ikke sikker på om den gjelder fortsatt, men du kan høre med folka i U8800-tråden

Endret av Stagga89
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har akkurat bestilt fra cdon, og det ble en U8800:)

Så da er det bare å vente. Stod 2-5 dagers leveringstid, men samtidig stod det overvåkes. Så jeg vet ikke om den kommer neste uka eller om dem var fri på lageret. Skal se på mandag hva som skjer.

Fant den også på spaceworld til under 2000kr men med frakt ble det samme pris.

Så sjekk det dersom det er flere som står på nippet til å kjøpe en slik:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...