Betenkt Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 (endret) Hei. I dag når jeg skulle skru på datamaskinen fikk jeg følgende feilmelding: USB Device Over Current Status Detected. Shutting down in 15 seconds. Så jeg fikk opp maskina og fant ut, etter mye om og men, at den ene USB-huben i front ikke ville spille på lag med hovedkortet. Koblet den ut og maskina var ok og skrudde seg ikke av, men jeg fikk en ny feilmelding: Chassis intruded. System halted! Specs: Kabinett: CoolerMaster HAF 932 HK: Asus P6T Deluxe V2 CPU: Intel Quad Core i7-950 CPU-kjøler: Noctua NH-D14 RAM: Corsair XMS3 DD3 3x2GB GPU: Et ATI PowerColor HD6970 og et ATI HIS Radeon 4870 1GB Lydkort: Creative X-fi XtremeGamer PSU: Tagan 880W Jeg har prøvd å finne ut om det er en jumper som ikke er på plass el. både i manualen og på nett, men finner ikke noe. Under jumpers i manualen står det bare om hvordan man resetter de forskjellige delene av BIOS. Noen ideér? Ganske frustrert her! På forhånd takk. Endret 3. april 2011 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Du kan slå av funksjonen som overvåker inntrenging i kabinettet i bios. Hvis du ser i manualen så finner du det ut. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Du kan slå av funksjonen som overvåker inntrenging i kabinettet i bios. Hvis du ser i manualen så finner du det ut. Problemet er da at jeg ikke kommer inn i BIOS. Lenke til kommentar
3rd_SQD Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg har prøvd å finne ut om det er en jumper som ikke er på plass el. både i manualen og på nett, men finner ikke noe. Under jumpers i manualen står det bare om hvordan man resetter de forskjellige delene av BIOS. Noen ideér? Ganske frustrert her! På forhånd takk. Er denne jumperen borte? Se side 2-35 i manualen. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Jeg har prøvd å finne ut om det er en jumper som ikke er på plass el. både i manualen og på nett, men finner ikke noe. Under jumpers i manualen står det bare om hvordan man resetter de forskjellige delene av BIOS. Noen ideér? Ganske frustrert her! På forhånd takk. Er denne jumperen borte? Se side 2-35 i manualen. Så på feil side i manualen, doh. Men mener jeg satte den på plass, men skal ta en titt igjen. Løser seg nok nå! =) Tusen takk! Endret 4. april 2011 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå