L4r5 Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Må vel slenge meg med jeg også. Utstyr: E420 med 14-42 og 40-150mm. Kan hende jeg stjeler dama sitt D80 noen ganger. Hun har så mye bra utstyr Deltagernivå: überpingle Utfordring: Jeg skal ta bilder selv om jeg for tida er sjuk. Når jeg blir frisk igjen skal jeg fortsette å ta bilder. Gjerne av ting som er litt sjukt. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Første ide til bilde gikk i vasken. Fikk ikke lov av dama å ta makrobilde av det grønne slimet jeg hoster opp. Får leite videre etter ideer. 2 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Da blir vel det første bildet av sengeleiet Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Da får du ta bilde av vasken ... God bedring Lenke til kommentar
ventle Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Første ide til bilde gikk i vasken. Fikk ikke lov av dama å ta makrobilde av det grønne slimet jeg hoster opp. Får leite videre etter ideer. Dette begynner bra - i stedet for å poste ett bilde gir du leserne mentale bilder 1 Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Keem em coming - the mental image challenge... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 Slapp av. Det kommer mer enn mentale bilder her også. Må bare få de inn på PCen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 Over fra mentale bilder til "ordentlige" bilder. 3. April: Medisin med det samme! http://www.youtube.com/watch?v=k3drHSyHk6I Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 5. april: Copycatfish "Stjal" et motiv som dama mi fant. Der av tittelen på bildet. http://www.youtube.com/watch?v=ijk8GQZP1pA Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Likte "sløret" over medisinen - lite kontrast, men heller et slør som legger seg over bildet og blir ekstra tydelig i refleksjonen i bordplata. 5. april er hva du ser hvis det blir for mye av 3. april? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå