Error Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 (endret) Støtter motherboardet mitt (P5B-V) nVidia geforce gtx 460? Endret 3. april 2011 av Error Lenke til kommentar
007CD Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 I teorien ja, i praksis er det uvisst. Er mulig du må flashe BIOSen, hvordan dette gjøres står i manualen til kortet som du fikk med hovedkortet eller som ligger på ASUS sine support sider. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Hvorfor i alle dager skulle det ikke gjøre det? Eneste som er viktig å huske er at integrerte grafikken blir automatisk deaktivert.. men det regner jeg med er null stress? Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Hvorfor i alle dager skulle det ikke gjøre det? Eneste som er viktig å huske er at integrerte grafikken blir automatisk deaktivert.. men det regner jeg med er null stress? Hovedkortet begynner å dra på årene nå, så tenkte kanskje at teknologien var for utdatert til å støtte et "nytt" skjermkort. Vet ikke helt hva det vil si at "integrert grafikk blir deaktivert" Lenke til kommentar
fflex Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 (endret) Neida. PCIe 2.0 er bakoverkompatibelt, vil fungere helt fint. Broren min kjørte GTX 460 på sitt Asus P5 kort (p965 chipset) uten problemer. Endret 3. april 2011 av fflex Lenke til kommentar
007CD Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Er enkelte hovedkort som takler nyere skjermkort dårlig selv om PCI-E støtten er bakoverkompatibel. VIA er fæl her, men også NVidia har sine problemer, dog har sistnevnte klarte å fikse biffen med BIOS flashing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå