fantaorange50ore Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 (endret) Har søkt på videregående skole (bygg og anleggsteknikk), men skolene som har anleggsteknikk har ikke internat, så jeg må derfor bo på hybel. På skolene jeg har søkt kjenner jeg ingen fra før. Grunnen til at jeg ikke gidder å gå på den skolen som ligger her jeg bor, er fordi att den ikke har anleggsteknikk. Jeg har mange bekjente og venner har, men jeg gikk på bygg og anleggsteknikk ifjor, å siden skolen ikke hadde anleggsteknikk når jeg gikk der, og kommer heller ikke til å få det til neste skoleår, så veit jeg at det kommer til å bli likeens, som forrige gangen jeg gikk der. Har også søkt meg inn på internat skoler, disse skolene har heller ikke anleggsteknikk, men jeg er veldig lei av å bo hjemme. Noen som veit av internater med anleggsteknikk, eller har noe annet å tilføye? Endret 3. april 2011 av fantaorange50ore Lenke til kommentar
FooFighters93 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Kirkenes Videregående Skole tror jeg har det Lenke til kommentar
fantaorange50ore Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 De har anleggsteknikk, men det ser ikke ut som de har internat. Fant noe som hett for, Vertsfamilie, men det blir litt annerledes iforhold til internat. Får ringe på skolen senere å høre. Takk for svaret! Lenke til kommentar
FooFighters93 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 De har noe som kalles for OL-bygget, som er et internat for skole elever. Lenke til kommentar
fantaorange50ore Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Tusen takk FooFighters93, men du veit ikke om det ligger skoler som har internater/hybelhus/elevhjem mellom, Nord-trøndelag - møre og romsdal? Litt lang nord, men tusen takk for att du skreiv det!!! ;D Lenke til kommentar
FooFighters93 Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Nei, desverre... Kommer fra Kirkenes selv og bor her, kun derfor jeg vet det. Bare hyggelig! Liker at folk setter pris på svar. Lenke til kommentar
fantaorange50ore Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 Fant en skole som heter for Kalnes, ligger i østfold:. Står iallefall at det er hybelhus der! Noen som har vært elev der eller er elev der, å veit hvordan hybelhuset fungerer? Lenke til kommentar
Foxen Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Alta videregående skole har bygg- og anleggsteknikk OG internet. http://elev.altavgs.no/index.php?artID=137&navB=223 For øvrig tviler jeg på at du kan søke deg utenfor fylket ditt når fylket ditt allerede tilbyr linja du søker. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Alta videregående skole har bygg- og anleggsteknikk OG internet. håper da at alle skoler har internet. http://elev.altavgs.no/index.php?artID=137&navB=223 For øvrig tviler jeg på at du kan søke deg utenfor fylket ditt når fylket ditt allerede tilbyr linja du søker. litt drøyt å flytte ut av fylket bare fordi linja er for dårlig på skolene i fylket ditt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå