MaKo0 Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Kameraten min og jeg kjøpte Battlefield1942 til han idag. Vi gikk på nettet etter vi hadde installert det og vi fikk unable versjon, så klart tenkte jeg vi må ha 1,4. vi lasta ned den og la det inn men når vi trykket på iconet fikk vi erroren "Please insert the rigth cd-rom" eller noe sånt. Vi prøvde også og legge inn 1.31 og så ta 1.31 to 1,4 men det skjedde akkuratt det samme. Det er rart for når vi prøver og legge inn hvilken som helts patch får vi den erroren. NB: Spillet er orginalt........ Noen som har tips eller vet hva dette kan være? Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Bruker du no-cd crack? Putt inn CDen da, det er det spillet ber om! Lenke til kommentar
MaKo0 Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 Bruker du no-cd crack? Putt inn CDen da, det er det spillet ber om! Nei og atter nei. Han har prøvd med både cd1 og cd2. det funker før han legger inn nyeste patchen... og vi har ikke brukt noen form for crack, siden han køpte det i går Lenke til kommentar
MaKo0 Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 Problemet er løst.. closed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå