Suppekatten Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 (endret) Heisann!Lurte på når man takler smerte mest. Når man er lys våken, eller når man er trøtt.Det positive vis man er trøtt er jo at man lett kan sovne og ikke kjenne noe, men la oss si at man ikke kan sove...Hjernen oppfører seg vell også sløvere og mindre oppmerksom på nervesignal når den er trøtt og er godt neddopa på naturlig melatonin ^^Suppekatten Endret 6. april 2017 av Suppekatten Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Regner med at du våkner av smerte, så å sovne vil neppe fungere. Men bl.a. å banne øker smerte terskelen din. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Knytte hånden, helst holde rundt noe og brøle/banne øker smerteterskelen. Om du takler smerte bedre når duer søvning eller ikke vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 25. april 2011 Forfatter Del Skrevet 25. april 2011 (endret) For å omformulere spørsmålet litt;Har hjernen lengre reaksjonstid på nerveimpulser og nedsatt evne til å tolke de når man er trøtt (Påvirket av melatonin), på samme måte som ved inntak av alkohol?Suppekatten Endret 6. april 2017 av Suppekatten Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Ta nå bare den kniven og stikk da vell. Lenke til kommentar
Glasskonstruksjon Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 For å omformulere spørsmålet litt; Har hjernen lengre reaksjonstid på nerveimpulser og nedsatt evne til å tolke de når man er trøtt (Påvirket av melatonin), på samme måte som ved inntak av alkohol? Ja, helt klart. Men jeg vil tro at når man først opplever smerte oppleves det nok verre når man er trøtt enn lys våken. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Min personlige erfaring tilsier at det skal mere til for å kjenne et stikk når man sover. Men når man først våkner så er det så og si det samme. Jeg klarte å knuse en lampeskjerm i glass mens jeg sov, og skar meg i albuen. Når jeg våknet så kjente jeg ikke noen smerte i albuen med det samme, men kjente at det var klissete. Dog begynte det å gjøre vondt etter en liten stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå