KeyanZa Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Hey Har spilt fallout noen timer nå å må si jeg har nesten blitt hekta hehe. Lurer på er d mulig å finne ut hvor mye hp mobs har? om jeg har sjanse til å ta dem før jeg går til angrep? er kun lvl 4, men enkelte ganger har jeg møtt motstand som jeg bare så vidt gjør skade på før jeg dør, noen måte å finne ut på om jeg skal angripe før jeg gjør det? Har lyst til å spille sniper og sniking. Noen tips til hvor jeg kan finne sniper våpen i lav lvl? og andre tips er velkommen Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Sjekk ut denne oversikten: Fallout: New Vegas Creatures Et par tips: #1: på mennesker, bruk V.A.T.S. til å skyte våpen ut av hendene til folk, og drep dem deretter uten vats #2: ikkje begynn å skyte på store vesner i lav level uten å være i nærheten av en landsby med bevoktere, skyt dem én gang, og led dem inn i landsbyer som skyter dem for deg. Du kan fortsatt få level for kills de hjelper deg med #3: Ikkej prøv deg på Cazadors før du er i level 20 ellerno', og hvis du må ta en, skyt vingene først, mens de står stille. Og ikke la medfølgere være i nærheten av Cazadors, hvis de blir forgiftet, dør de som oftest uansett hvor mye liv de har. det er en bugg. Sniper våpen... tja... hvor er du nå? Goodsprings? Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 (endret) ok men hvordan vet eg hvilken lvl creatures er? er helt i begynnelsen, den byen du våkner opp i etter legen har lappa meg sammen. har nesten ikke utforska så mye utafor, funnet ca 6-7 plasser jeg kan fast travel til. huska ikke navna på dem atm. edit: takk for linken, sitter å leser litt igjennom den nå Endret 3. april 2011 av spaceway Lenke til kommentar
PineappleExpress Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Jeg runna hele fallout new vegas og holder på å runde av expansion-pack'n dead money. Du må nesten bare lære deg å kjenne igjen hvor vanskelige enkelte fiender er, og i begynnelsen må du bruke taktikker som bruker andre folk rundt deg til å gjøre jobben for deg, som fiberkanin nevner. Én måte å sjekke om du har sjanse på en fiende, er å holde deg i sjul, og aktivere V.A.T.S., deretter klikke inn f.eks. hodet. Da vil du se at strekene på "health" måleren går nedover, som om den forhåndsberegner hvor mye et skudd til hodet vil ta om du treffer. På noen fiender, som kakkerlakker, kan du i V.A.T.S. se at du dreper kakkerlakken på ett skudd om du treffer før du har skutt. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 takk for tips:) vis du har andre godt tips så kom med dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå