Howard Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 ABIT IC7-Max3 underveis Om kort tid, nærmere bestemt den 25. juli, vil ABIT lansere en ny toppmodell for Intel-plattformen. Ifølge selskapet skal IC7-Max3 nærmest revolusjonere hovedkort-sjangeren. Les saken her. Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 hva er så revolusjonerende med det? Lenke til kommentar
talisar Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Syns det kortet virket ganske kult da. 6 sata porter f.eks:) 8 usb og 3 firewier. Men ser de enda ikke har kvitta seg med PS pluggene, men ser ut som de har ditcha seriell og paralell portene, hvilket jo er en riktig retning flere burde ta:) Lenke til kommentar
DinMOR Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 hva er så revolusjonerende med det? Helt enig! Ikke alltid de som skriker høyest som er best. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Den blir vel sikkert dyr?Hva er egentlig så spesielt med OTES kjølinga?Skjer ganske tøft ut,men om det virke som det skal er en annen sak. Lenke til kommentar
letmein Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Den blir vel sikkert dyr?Hav er egentlig så spesielt med OTES kjølinga? Jeg har ikke sett noen andre hovedkort med slik kjøling.. synes d så litt tøff ut jeg.. her er det noen bedre bilder av OTES'n Digital-Daily.com Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Tja dette annonsert jeg på forumet for en uke siden,velkommen etter Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Hehe, Snekker'n. Visste at jeg hadde sett det før... Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 hmm hvor mange vanlige ide porter er det på hket? 2? og når kommer denna pci express greia? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Får håpe det er høyere volt til minnebrikkene enn det er på ic7 Lenke til kommentar
bjoen2 Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Ikke noe nytt her på forumet det att Håvard Røste kommer med "SKRYT" om Abit produkter.................så gjennstår det å se hva som får Abit til "nærmest å revolusjonere hovedkort-sjangeren" Jeg syns det rett og slett er litt trist att noen få kan komme med så mye om så få produktmerker........! Kunne tenkt meg noe større bredde i produktmerkene som ble omtalt her på forumet..............er vel derfor jeg stadig oftere søker til andre nettsteder vedrørende omtaler og tester...........sukk! Lenke til kommentar
bandrex03 Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 må nok skuffe deg snekker`n.. var nok raskere ute: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...2bf925d73df1309 hehe :wink: Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 må nok skuffe deg snekker`n.. var nok raskere ute: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...2bf925d73df1309 hehe :wink: Sa ikke at jeg var først jeg Lenke til kommentar
Howard Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 Ikke noe nytt her på forumet det att Håvard Røste kommer med "SKRYT" om Abit produkter................. Ja, se som Hardware.no "skryter" av ABIT! http://www.hardware.no/tester/skjermkort/a...600/index8.html http://www.hardware.no/tester/skjermkort/a...tes/index9.html Du mener vi skal droppe å komme med informasjon om ABIT-produkter? Synes du saken om IC7-Max3 bar preg av uhemmet skryt? Alle forslag og kommentarer til forbedringer mottas med takk. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Ikke noe nytt her på forumet det att Håvard Røste kommer med "SKRYT" om Abit produkter.................så gjennstår det å se hva som får Abit til "nærmest å revolusjonere hovedkort-sjangeren"Jeg syns det rett og slett er litt trist att noen få kan komme med så mye om så få produktmerker........! Kunne tenkt meg noe større bredde i produktmerkene som ble omtalt her på forumet..............er vel derfor jeg stadig oftere søker til andre nettsteder vedrørende omtaler og tester...........sukk! Kan ikke se at abitprodukter er favorisert foran andre :o :o :o Er "ditt" merke blitt forlite profilert Lenke til kommentar
bjoen2 Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Mitt merke for lite profilert....? Jeg trenger ikke gode produktomtaler her på forumet, for å være svært fornøyd med mitt oppsett. Men syns det skulle vært større bredde i merker som får vist seg i form av omtaler her på forumet. Jeg vil nå heller si att Håvard Røste`s merker "Abit og Asus" er overrepresentert, når det gjelder omtaler her. Er han "sponset" av leverandørene? eller er ikke andre merker verdt og nevne? Forundrer meg stort, att det bare er jeg som har registrert dette over en tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå