Gå til innhold

ABIT IC7-Max3 underveis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns det kortet virket ganske kult da.

6 sata porter f.eks:) 8 usb og 3 firewier.

Men ser de enda ikke har kvitta seg med PS pluggene, men ser ut som de har ditcha seriell og paralell portene, hvilket jo er en riktig retning flere burde ta:)

Lenke til kommentar

Ikke noe nytt her på forumet det att Håvard Røste kommer med "SKRYT" om Abit produkter.................så gjennstår det å se hva som får Abit til "nærmest å revolusjonere hovedkort-sjangeren"

Jeg syns det rett og slett er litt trist att noen få kan komme med så mye om så få produktmerker........!

Kunne tenkt meg noe større bredde i produktmerkene som ble omtalt her på forumet..............er vel derfor jeg stadig oftere søker til andre nettsteder vedrørende omtaler og tester...........sukk!

Lenke til kommentar
Ikke noe nytt her på forumet det att Håvard Røste kommer med "SKRYT" om Abit produkter.................

Ja, se som Hardware.no "skryter" av ABIT! :)

http://www.hardware.no/tester/skjermkort/a...600/index8.html

http://www.hardware.no/tester/skjermkort/a...tes/index9.html

Du mener vi skal droppe å komme med informasjon om ABIT-produkter? Synes du saken om IC7-Max3 bar preg av uhemmet skryt? Alle forslag og kommentarer til forbedringer mottas med takk.

Lenke til kommentar
Ikke noe nytt her på forumet det att Håvard Røste kommer med "SKRYT" om Abit produkter.................så gjennstår det å se hva som får Abit til "nærmest å revolusjonere hovedkort-sjangeren"

Jeg syns det rett og slett er litt trist att noen få kan komme med så mye om så få produktmerker........!

Kunne tenkt meg noe større bredde i produktmerkene som ble omtalt her på forumet..............er vel derfor jeg stadig oftere søker til andre nettsteder vedrørende omtaler og tester...........sukk!

Kan ikke se at abitprodukter er favorisert foran andre :o :o :o

Er "ditt" merke blitt forlite profilert :shrug:

Lenke til kommentar

Mitt merke for lite profilert....? Jeg trenger ikke gode produktomtaler her på forumet, for å være svært fornøyd med mitt oppsett. Men syns det skulle vært større bredde i merker som får vist seg i form av omtaler her på forumet.

Jeg vil nå heller si att Håvard Røste`s merker "Abit og Asus" er overrepresentert, når det gjelder omtaler her. Er han "sponset" av leverandørene? eller er ikke andre merker verdt og nevne? Forundrer meg stort, att det bare er jeg som har registrert dette over en tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...