fudun Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 PC'n her på jobben har klikka litt... trodde først det var et virus, men Symantec Client Security med nyeste definisjoner fant ingenting. Problemet oppstår når jeg åpner IE og går til en annen side en startsiden (som er intranettet her på jobben). Støyen er såpass høy at det ikke holder å skru ned volumet på skjermen (integrert skit...) må mute all lyd for å overleve. Det dukka opp en gang for lenge siden (jobber bare en gang i blant), og det sinker maskina rimelig mye. Den henger også hver gang jeg prøve å logge eller skru av. Noen tips? Lenke til kommentar
Kafarsken Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Spybot eller Adaware Prøv ett av disse (husk å oppdater signaturfilen før du sjekker) Dessuten kan det lønne seg å slette internet-tempfiler o.l. Lenke til kommentar
fudun Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 Spybot fant masse drit, men støyen ligger fortsatt på 50% i VU-meteret. Skal prøve Ad-aware også, for å se om den finner noe mer. Men jeg begynner å tro at det rett og slett bare er et Microsoft problem... Lenke til kommentar
Kafarsken Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Støy? Tror jeg leste litt feil.. Du kan jo prøve å bytte PCI-spor til lydkortet (hvis det ikke er integrert) Og så prøve å finne nye drivere til kortet Lenke til kommentar
fudun Skrevet 17. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2003 Sitter på jobb med en liten ***** der alt er integrert. Compaq. Den begynte bare å støye som en dust en gang jeg åpna explorer.. Jeg snakker ikke om noe bakgrunnssus her, dette er så høy lyd at mutinga eller volumkontrollen til høyttalerne ikke går lavt nok. I desperasjon røsket jeg ut lyden bak på pc'n for å ikke forstyrre alle andre. Da viste det seg at den koblet rett over på en integrert høyttaler i kabinettet som kjørte lyden fra lydkortet. Her var det enda høyere, og ingen annen mulighet enn å mute all lyd i windows. Drivere kan ikke ha noe med saken å gjøre her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå