pavllion Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Hei jeg skal kjøpe kjølepasta imorgen pga at det var rett og slett for lite kjølepasta på prosessoren og viften. Jeg har core i5 2500k da men er dette en kjølepasta? http://www.datakjeden.no/datautstyr/Kj%C3%B8ling/Kj%C3%B8lepasta/ARCTIC_COOLING/Arctic-Cooling-MX-2---Termomasse-OR-MX2-AC-01-973051.aspx Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 For lite? De kommer med akkurat passe mengde kjølepasta, tar du på for mye forverrer du bare temperaturene dine. Lenke til kommentar
pavllion Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 For lite? De kommer med akkurat passe mengde kjølepasta, tar du på for mye forverrer du bare temperaturene dine. Det er helt sant, halvparten på prosesoren og viften. Det er forlite skal ta av pastaen imorgen og sette på en ny igjen. Jeg har testet det ut. jeg tok litt av prossesoren og viften og da kom den over 87 grader. Når det var mer en det var var det på 74 grader. Jeg skal kjøpe ny pasta imorgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå