roffenn Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Ble overasket hvor pent det var Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Bra du ikke lakkerte DVD-lokkene rød. Ble kult resultat. Hva skal den brukes til? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 20. april 2011 Forfatter Del Skrevet 20. april 2011 Bruke den til.. Hm.. Foruten å være reservemaskin en kompis av meg (som ikke har egen PC) bruker på LAN så skal den ikke brukes til noe. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Daså Du kunne jo satt den opp som filserver eller noe annet morsomt? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 21. april 2011 Forfatter Del Skrevet 21. april 2011 Har filserver allerede. ^^ Lenke til kommentar
hursay Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 er ikke så vanskelig hvis du deler opp sjablongen på to ark eller printer det ut på et stort ark inne på biblioteket. bruk en stanley kniv eller barberblad til og skjære det ut og bruk en masse male teip og avis papir(for og maskere) for og få det til se bra ut! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 21. april 2011 Forfatter Del Skrevet 21. april 2011 Det høres vanskelig ut. Fikk ikke til logoen heller, så jeg er redd for å begynne med noe annet jeg ikke har gjort før. Men uansett veldig god ide, hadde nok blitt pent om jeg hadde fått det til. Lenke til kommentar
hursay Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 der var det en grei guide. tenker du får sånn gjennom siktig papir på biltema eller lignende. Men det spørs jo da om du vil bruker penger på dette da. men vil gjerne ha sett noen gjort det siden jeg tenker på og lage et lie øve kabinett til noen gamle komponenter. 1 Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 21. april 2011 Forfatter Del Skrevet 21. april 2011 Jeg vil ikke ødelegge en sidedør for så å måtte pusse den ned og lakke igjen, og jeg ønsker ikke å bruke mer tid eller penger på dette prosjektet foruten å montere katodene som kommer i posten nå. 1 Lenke til kommentar
hursay Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 du kan jo prøve på lit papp da. Lenke til kommentar
Cleafox Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Peeent Du skulle ha lakkert HK plata (u know hat I mean) og PSU'en thou Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 23. april 2011 Forfatter Del Skrevet 23. april 2011 skulle ha lakkert HK plata Hæ? og PSU'en Enig, får se om jeg gidder en dag. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Hk plata er platen hovedkortet er montert på Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 23. april 2011 Forfatter Del Skrevet 23. april 2011 Åh. Vel, det er ikke noe HK-plate utenom selve metallrammen i kabinettet. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 21. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2011 Oisann, glemte helt av denne tråden. Vel, jeg fikk katodene og prøvde de i kabinettet, men de var mye større enn det jeg først trodde. Fikk derfor ikke plass til dem i selve sidedørene. I tillegg var de veeldig oransj-aktige og ikke særlig røde. Endte opp med å ta de ut igjen rimelig kjapt. Er vel forsåvidt ferdig. Veldig fornøyd med resultatet, og jeg har fått en del bra respons fra noen kompiser. Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Kassa ble meget fin må jeg si! Ble et stilig og futuristisk preg over denne. Tenk om produsenter kunne tenke bare ørlittegranne likt.. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Ble jo faktisk så kul som en Packard Bell kan bli. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå