Sl@ffen Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Fant fram "det gamle men geniale" Fallout 1 Nå har det seg slik at Fallout ikke har lyst til å samarbeide med mitt AC '97. Lyden på Fallout 2 fungerer greit, men ikke lyden på Fallout Jeg kopierte alle lyd settinger (IRQ, DMA o.s.v...) fra Fallout 2 config fila til Fallout config fila, men nei Fungerer det hvis jeg legger inn et Creative SounBlaster kort på pc'en? Andre løsninger? :-? Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Fallout var jo dritrått! Synd hvis du ikke får d til å funke på ny PC. Finnes det ikke noen innstillinger på AC97'en da? Ellers er det vel bare å innstallere det gamle lydkortet :/ Fikk lyst til å spille det igjen selv jeg Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Du kan prøve å laste ned VDMSound. Det har hvertfall jeg hatt god suksess med å kjøre gamle spill gjennom. Søk på google eller no så finner du det sikkert. Når det er installert, høyreklikk på programfilen til fallout, og du bør ha fått et valg som heter VDMSound. Trykk på den og se Lenke til kommentar
felzius Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 ville bare si dette jeg... har 5 eksemplarer av Fallout1/2. har fallout tacticks og.. men d sux0rs :-( gleder meg som en liten unge til Fallout3. skal prøve å kjøpe d kun en gang. :-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå