branick Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 (endret) Enkelt og greit, hvor mye ville du gitt for et slikt kort? Hvor mye trekker det prisen ned at et kort som dette selges uten emballasje og kvittering? Er 1150,- en fair pris å forlange? På forhånd takk for innspill Endret 3. april 2011 av branick Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Brukt? 800-1000 kr et sted. Jeg hadde vært veldig skeptisk til å få tilsendt et kort uten emballasje hvertfall. Ihvertfall ikke uten garanti på at kortet fungerte og penga tilbake Lenke til kommentar
branick Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Brukt? 800-1000 kr et sted. Jeg hadde vært veldig skeptisk til å få tilsendt et kort uten emballasje hvertfall. Ihvertfall ikke uten garanti på at kortet fungerte og penga tilbake Altså, jeg har kjøpt kortet gjennom bedrift fra en annen bedrift, så har ikke mer enn 2 års reklamasjonsrett på det. Kan også vise frem kvittering på kjøpet til den som er kjøper. Kommer ikke til å sende kortet da jeg ikke har egnet emballasje, så det må evt bli en lokal kjøper som kan plukke det opp hjemme hos meg. Da kan også kortet monteres i maskinen for en kjapp demonstrasjon av at kortet faktisk fungerer som det skal. 800-100 mener du? Det var lite ja... Lenke til kommentar
Cleafox Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Uten noen beskyttelse under sending og ingen garanti? Maks 800-1000 som betales etter at kortet har blitt mottatt og testet. Hadde du hatt minst en av tingene ville nok prisen steget med 100-150 kroner. Lenke til kommentar
branick Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Kortet vil ikke bli sendt noen steder. Kun lokale kjøpere. Kortet kan testes her før betaling. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Uansett er det brukt, da er verdien halvert uansett. Om du får 1000 kr burde du være fornøyd Lenke til kommentar
branick Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Klart det er brukt Men jeg ser de som får solgt sine 4890 for 1000 kroner, sine gtx 460 for 1100 kroner, så hvorfor skulle ikke et 6870 få det samme tenker jeg. Får jeg ikke det jeg vil ha for det så blir det jo bare ikke solgt. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 (endret) Klart det er brukt Men jeg ser de som får solgt sine 4890 for 1000 kroner, sine gtx 460 for 1100 kroner, så hvorfor skulle ikke et 6870 få det samme tenker jeg. Får jeg ikke det jeg vil ha for det så blir det jo bare ikke solgt. Det er noen som har lettere for å kjøpe brukt enn andre, og på finn.no er det ikke alltid de største røverkjøpene. Du får sikkert prakka dette på en eller annen idiot om du prøver lenge nok skal du se Jeg hadde ihvertfall ikke kjøpt brukte kort til den prisen. EDIT: leif Endret 3. april 2011 av arni90 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Uansett er det brukt, da er verdien halvert uansett. Om du får 1000 kr burde du være fornøyd Et kort er aldri halvert i verdi fordi det har vært brukt , dog er dette avhengig av hvor lenge siden kortet er kjøpt. Siden det også er et bedriftskjøp lukter det problemer med Garanti om noe skulle skje, og dermed må kortet tilbake til den orginale kjøper antar jeg for at det skal bli tatt opp til sjekk i det hele tatt. Prisen som er fair er en plass mellom 500 og 1000 kr avhengig av hvor lenge det har vært brukt og modell på kortet , men det er ikke urrealistisk at man kan få mer enn dette. Lenke til kommentar
branick Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Takker, da har jeg fått litt mer vurderingsevne vedrørende prisen på dette kortet ved salg. Malvado: Kortet er ca 100 dager gammelt. case closed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå