Luftvaffel Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Heisann, jeg kjøpte nylig et par CV xls-6, for å bruke sammen med en gammel NAD-forsterker som jeg har stående. 3240PE, de som kjenner igjen denne vet at vi snakker ganske gammel forsterker . Desverre hadde denne tydeligvis en dårlig dag sist fredag, og om det er fordi den har stått ubrukt på et loft og samlet støv i et par år, eller om det er fordi jeg lot den gå på full pupp (ikke over 0db, men dere forstår) tre timer i strekk, så tok denne altså kvelden et par timer før festen var over. Og exiten var røykfylt, for de som måtte lure på det. Jeg trenger derfor noe nytt, og lurer litt på hva jeg bør ha for å drive xls-6. Jeg vet at disse skal gå fint sammen med enkle forsterkere, men om jeg for eksempel benytter meg av tilbudet til Hi-Fi-klubben på Denon PMA-510AE, mister jeg muligheten til å la høyttalerene gi "alt"? Altså, kort og godt, får jeg nok watt der, eller trenger jeg mer, og kanskje noen kan si om det er helt på trynet med Denon til CV-høyttalere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå