fantaorange50ore Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 (endret) Hei, noen som veit om det finnes en synonymordbok i engelsk?, der engelske ordene er skrevet på engelsk, men de forklares hva betyr på norsk. Har søkt på nettet, men da kommer det bare på synonymbøker på engelsk. jeg bruker nå, Merriam-Webster`s 11th collegiate dictionary. Endret 3. april 2011 av fantaorange50ore Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Nå skal vi se. Du er ute etter en ordbok der engelske ord er skrevet på engelsk (ellers hadde de jo ikke vært på engelsk mener nå jeg), men forklares hva betyr på norsk. Du er altså ute etter en Engelsk-Norsk ordbok? Eller mener du en engelsk synonymordbok som samtidig oversetter synonymene til norsk? Lenke til kommentar
fantaorange50ore Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Jeg mener at ordene er skrevet på engelsk, men at ordene forklares hva betyr på norsk, og hvor jeg skal bruke de! ) Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 En slik ordbok har jeg aldri sett. Men du er nok ute etter en slags tesaurus Lenke til kommentar
fantaorange50ore Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Ja jeg er ute etter en Thesaurus, som er beskrevet på norsk! Ja jeg er ute etter en Thesaurus, som er beskrevet på norsk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå