tomsi42 Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 Jeg får vel bidra med et pinhole jeg også. Den unge blide damen Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Takk for koselig treff. Holdt ikke ut til the bitter end pga temperaturen, bykatter egner seg best i go'vær. Vannfall Dette var da flott Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 (endret) Jeg skal hilse fra førstereise-damene. Junior er på en svipptur til "Du gamla du fria" og OVIDIA2 (som er nicket) har problemer med datamaskinen og Akamkontoen. Hun har fått tilberedt et pent utvalg av bildene, og har gitt meg lov til å legge ut et nennsomt utvalg her. Jeg regner med at vi får sortert ut akamkontoen i kveld (datamaskinen er det litt verre med ) ... Over til bildene (som dere ser, så liker OVIDIA2 å jobbe med bildene i etterkant). #1 #2 #3 #4.1 #4.2 #5 #6 #7 #8 #9 Mine favoritter her er vel #3, #4 og #8 Endret 6. april 2011 av tomsi42 3 Lenke til kommentar
kaian Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Så flott, mye fint der ja! Jeg synes nok 3, 4.1, 6, 7 og 8 er veldig fine, og det etter åtte er en fin presentasjon av fabrikkarbeiderskene til Oscar Braathen. Tenker avogtil at jeg kanskje burde jobbe litt mer med bildene etter at jeg har kommet hjem Godt jobba! Hils! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 Så flott, mye fint der ja! Jeg synes nok 3, 4.1, 6, 7 og 8 er veldig fine, og det etter åtte er en fin presentasjon av fabrikkarbeiderskene til Oscar Braathen. Tenker avogtil at jeg kanskje burde jobbe litt mer med bildene etter at jeg har kommet hjem Godt jobba! Hils! Jeg skal hilse. Og jeg har ryddet litt opp i nummereringen slik at resten skjønner hva som er hva - beklager rotet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Takk for hyggelige kommentarer,og takk for hygglig tur. Endelig har jeg kommet meg på nett. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Takk for hyggelige kommentarer,og takk for hygglig tur. Endelig har jeg kommet meg på nett. Jo, takk for hyggelig tur selv! Og velkommen til forumet, det er godt å ha internett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå