Gå til innhold

[Oppdatert: 26.04] Forumtreff Bergen 2011 - I. 30 April kl. 14.00!

Riot™

Aktivtet!  

22 stemmer

1. 1. Aktiviteter

• Grilling
      9
    • Telttur (meld om du har telt!)
      4
    • Paintball
      9

Anbefalte innlegg

Bor du fortsatt på fjellet? :p

Skikkelig skuff med de som har fått annet å gjøre. Forumtreff er vel ikke like binnende som alt annet her i verden. :<

Et arrangement er bindende fra man får vite datoen. Hadde man annonsert datoen for to måneder siden så hadde ikke folk hatt planer.

Ikke at jeg hadde sluppet unna den konfirmasjonen uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant ut at russedåpen innad i min skole og en annen foregår lørdagen, når på døgnet er det tenkt at denne sammenkomsten finner sted?

Trodde vi hadde russedåp torsdagen, men det var visst bare noe uoffisielle greier for de som er glad i å feste og å gå på dusen (Bergens kleineste utested).

Lenke til kommentar

Fant ut at russedåpen innad i min skole og en annen foregår lørdagen, når på døgnet er det tenkt at denne sammenkomsten finner sted?

Trodde vi hadde russedåp torsdagen, men det var visst bare noe uoffisielle greier for de som er glad i å feste og å gå på dusen (Bergens kleineste utested).

Dere kan jo ikke ha dåp på en lørdag. Fy faen så teit.

Jeg hadde planer om å møte deg på dusen sånn at vi kunne le og peke av alle ungdommene der.

serriperri, Henrik.

Be styret om å endre datoen, nåååå.

Lenke til kommentar

Dere kan jo ikke ha dåp på en lørdag. Fy faen så teit.

Jeg hadde planer om å møte deg på dusen sånn at vi kunne le og peke av alle ungdommene der.

serriperri, Henrik.

Be styret om å endre datoen, nåååå.

Jeg sa det til the prez, men hun skar bare en merkelig grimase, vet ikke helt hvordan det kan tolkes.

Hva angår torsdag, så skal jeg prøve å få halet ræven min til byn og dusen, men ikke faen om jeg går inn der, møkkasted. Serriperri, AM :(

Lenke til kommentar

Vel, dette endret planene mine, Henrik.

Vi skal ha dåpen våres på Ovenpå, og så skal jeg rett på dusen/le. (all by myself)

Angående treffet så gleder jeg meg veldig masse, dette er første gangen jeg skal møte noen over nettet, dere bør ikke skuffe meg altså. / være en bunch of rapister. Da slader jeg til mamma.

Endret av The Barnacle
Lenke til kommentar

Vel, dette endret planene mine, Henrik.

Vi skal ha dåpen våres på Ovenpå, og så skal jeg rett på dusen/le. (all by myself)

Angående treffet så gleder jeg meg veldig masse, dette er første gangen jeg skal møte noen over nettet, dere bør ikke skuffe meg altså. / være en bunch of rapister. Da slader jeg til mamma.

Nesten så jeg får dårlig samvittighet, jeg kommer sikkert en tur til byn, så du får se om du ser en høy og pen rødhåret gutt.

Jeg skal nok få truffet alle andre en annen gang, dere spennende mennesker fra internett.

Faktisk traff jeg en utenfor Vikingskipet i påsken som hilste meg med "Halla Friksjon", ble nesten småskremt

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har glemt å fastslå tid, men det er klokken 14!

Oppdatering 26.04: Tid: 14:00 v/ blå stein - henger der til 14.30 så går vi til butikk. Jeg ankommer selv ca. 13.30. :)

Da har vi sol, og det blir masse prating for å bli bekjent med alle sammen, så vi er nok ikke ferdig å handle før litt over 15. Da har vi sol til ca. 21.30 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...