Gå til innhold

[Oppdatert: 26.04] Forumtreff Bergen 2011 - I. 30 April kl. 14.00!

Riot™

Aktivtet!  

22 stemmer

1. 1. Aktiviteter

• Grilling
      9
    • Telttur (meld om du har telt!)
      4
    • Paintball
      9

Anbefalte innlegg

Untitled-9.gif

-----------

Oppdatering 26.04: Tid: 14:00 v/ blå stein - henger der til 14.30 så går vi til butikk. Jeg ankommer selv ca. 13.30. :)

Oppdatering 13.04: Har en av dere plass i leilighet el.l for litt afterdrinks? Om så, send meg pm! :)

-----------

Hei og velkommen til årets første forumtreff!

Nå har det gått et halvt år siden sist gang så det er på tide med nytt treff. KvitKnekt og jeg er stamgjestene og har vel vært vi som har arrangert hver gang i et år eller to nå.

For de nye: I et par år nå har det vært vanlig å arrangere forumtreff for brukere i Bergen. Vi har hatt både store og små treff, ute på middag, hjem på fest. Det er selvfølgelig masse vi ikke har gjort sammen da det som oftest ender opp med samtaler over øl, vin og sprit hos en uheldig kar med leilighet(hvem enn det måtte være). Kan ikke telle på en hånd hvor mange jeg selv har blitt kjent med over en god flaske Tyrkisk Peber*.

Alle subforumene her på diskusjon har vært innom treffene minst éngang. Det er alltid noe å prate om for alle, om det så måtte være mobil, spill,juss, politikk, sex og samliv -- ja, alt. Forumtreff er for å sosialisere seg med brukere man prater med nesten hver dag og selvfølgelig for å møte nye, spennende folk og utvikle spennende forhold. Vi verken dømmer eller henger ut brukere uansett hva som har vært skrevet på forumet. Det reelle liv er ganske så forskjellig fra det virtuelle. Jeg mener at alle er forskjellig bak skjermen i forhold til inni den, og det har jeg førstehånds erfaring med. Så ikke bail ut om du ser noen på gjestelisten som du har vært negativ til tidligere.

* Før jeg avslutter med liste over aktiviteter og påmeldingsliste så vil jeg bare si det at det er IKKE obligatorisk med alkohol. Om du så ikke ønsker det så sier du i fra. Alder spiller ei heller noen rolle. Om du så er 15eller 20. Så lenge du vet å ha det gøy så skal vi nok alle ha det koselig.

Aktiviteter:

Grilling

Bading

Bowling

Middag (kan kombineres med alt annet)

Poking av KvitKnekt med pinner (en virkelig aktivitet)

Hyttetur

Telttur

Truselur (nei ok da)

En liten layout jeg vil at dere som ønsker å komme skal bruke - skriv ned dato du tenker du kan - helgene April - slutten av Mai:

Alder:

Dato:

Aktivitet:

Notat:

Påmeldingsliste:

*Fjerna nubs som måtte avlyse

**Kan hende du mangler - beklager, har sikkert sett innlegget ditt men glemt det. Du kommer uansett!
:)

Endret av Riot™
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser du allerede har antatt at jeg vil være med :D

Selvfølgelig vil jeg! Kan ikke gå glipp av noe sånt!

Alder: 26

Dato: Whenever as long as I'm in Bergen

Aktivitet: Grilling og non-poking av kvitknekt med pinner.

Notat: Poke me and get aids

Endret av KvitKnekt
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alder: 19, bitch

Dato: April er en fin måned, før russetiden min. Men jeg er med på mai, så lenge det ikke krasjer med eksamener.

Helst oddetallhelger <3

Aktivitet: Jeg er med på alt, jeg kan også poke Remi med en pinne. Det høres koselig ut.

Notat: Har ikke noe på hjernen egentlig.

Lenke til kommentar

Alder: 17

Dato: Jeg har mistet oversikten over livet mitt, så lenge det er helg skal det gå fint.

Aktivitet: Alt som kan unnagjøres på en ettermiddag, nært sentrum. ("Hade mamma, jeg skal overnatte med folk fra internettet")

Notat: I bring awkward to the party.

Lenke til kommentar

Why not

Alder: 18

Dato: Whatever, så lenge det ikke kommer midt oppi eksamen eller noe heftige russegreier som jeg bare MÅ ha med meg og ikke i påskeferien

Aktivitet: Så lenge det holdes innenfor rimelighetens grenser hva økonomi angår, er jeg klar for alt, nesten alt.

Notat: Hei jeg er sjenert

Lenke til kommentar

Har du begynt å filme nå også? Hvor skal dette ende?! Man har ikke lenger privatlivet i fred fra myndighetene, nå mar man ikke lenger frihet til å gå fra et forumtreff uten å bekymre seg for filmbeviser.

Jeg kunne nok overlevd et kamera eller to, men jeg vil påpeke at mange faktisk misliker å bli tatt bilde av/filmet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...