Skjelvgråt Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Jeg har notert at Mchansern har notert at du har notert alt som er skrevet til nå. I et wordpad document tilogmed. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Denne tråden ødela mye av inntrykket mitt av deg. Trodde du var litt smågal og morsom, nå lurer jeg på om du bare er enda en "attention whore" Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 Jeg har notert meg at du har notert alt som er skrevet til nå. Det er notert... Denne tråden ødela mye av inntrykket mitt av deg. Trodde du var litt smågal og morsom, nå lurer jeg på om du bare er enda en "attention whore" Det er notert... 1 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 På grunn av den hysterisk lave postcounten din klarer jeg ikke ta deg seriøst. Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 På grunn av den hysterisk lave postcounten din klarer jeg ikke ta deg seriøst. Det er notert.. 1 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Ut i fra de få trådene jeg har sett av deg. Edit: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1314237&st=0&p=17168154&fromsearch=1entry17168154 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1314242&st=0&p=17168214&fromsearch=1entry17168214 Endret 5. april 2011 av handerrre Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Eg har inntrykk av at du er mildt sagt GLAD i å NOTERE. Damn, MÅ du spamme ned din egen tråd med den nøyaktig same paranoide meldinga kvar gong nokon skriv noko? Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 Eg har inntrykk av at du er mildt sagt GLAD i å NOTERE. Damn, MÅ du spamme ned din egen tråd med den nøyaktig same paranoide meldinga kvar gong nokon skriv noko? Nei trenger det nå lenger. Jeg tror alle har fått det med seg 1 Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 Det er notert... Det er bra det da 1 Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Ut i fra denne tråden får jeg ihvertfall inntrykk av at du er nesten i overkant sivilisert i håndtering av kritikk rettet mot deg. Dette styrker jo påstandene om at du er et forumtroll, men på den annen side ba du jo om kritikken selv og bør ha et mål med den (selv om det muligens bare er trolling). Bottom line: jeg kan ikke si jeg har noe negativt inntrykk av deg, men naivitet appellerer til meg på en merkelig måte. Din fremtreden oser av naivitet, og derfor vil jeg underbevisst ha en slags empati for deg. Rent bevisst gir jeg egentlig faen. Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 Ut i fra denne tråden får jeg ihvertfall inntrykk av at du er nesten i overkant sivilisert i håndtering av kritikk rettet mot deg. Dette styrker jo påstandene om at du er et forumtroll, men på den annen side ba du jo om kritikken selv og bør ha et mål med den (selv om det muligens bare er trolling). Bottom line: jeg kan ikke si jeg har noe negativt inntrykk av deg, men naivitet appellerer til meg på en merkelig måte. Din fremtreden oser av naivitet, og derfor vil jeg underbevisst ha en slags empati for deg. Rent bevisst gir jeg egentlig faen. Pleier ikke å være så "sivilisert" ville egentlig bare lage en tråd der folk er frie til å komme med personangrep mot meg. Jeg gir egentlig faen i hva folk tenker om meg. Men hensikten blir vel at jeg kan henvise personangrep mot meg til denne tråden... 1 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Men hensikten blir vel at jeg kan henvise personangrep mot meg til denne tråden... Hvorfor skal du det? Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 Men hensikten blir vel at jeg kan henvise personangrep mot meg til denne tråden... Hvorfor skal du det? My reasons are my own. Hahaha.! 1 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 My reasons are my own. Hahaha.! Hva er grunnene dine da? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå