Grinchen Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Han mener du er et troll. Jeg tror du er en oppmerksomhetshore av et slag ja vel det er notert.. 1 Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Aldri har noen besvart sitt eget spørsmål så bra! Å? 1 Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Hvor er det egentlig du noterer disse svarene? 2 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Hvor er det egentlig du noterer disse svarene? Han hugger dem vel inn i huleveggen .. 4 Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Hvor er det egentlig du noterer disse svarene? notepad 1 Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 (endret) Så må jeg også legge til at jeg har ikke inntrykk av at du bryr deg om grammatikk. Vet ikke hvor gammel du er, men det er tydelig du ikke bryr deg. EDIT: Jeg har ikke skrivefeil, nei... Endret 3. april 2011 av kjermy Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Så må jeg også legge til at jeg har ikke inntrykk av at du bryr deg om gramatikk. Vet ikke hvor gammel du er, men det er tydelig du ikke bryr deg. Grammatikk* mener du? Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Så må jeg også legge til at jeg har ikke inntrykk av at du bryr deg om gramatikk. Vet ikke hvor gammel du er, men det er tydelig du ikke bryr deg. Grammatikk* mener du? Den var da flau... Men helt riktig Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Så må jeg også legge til at jeg har ikke inntrykk av at du bryr deg om grammatikk. Vet ikke hvor gammel du er, men det er tydelig du ikke bryr deg. EDIT: Jeg har ikke skrivefeil, nei... Jeg har aldri vært noe god med tegnsetting nei. Dette er delvis fordi jeg har aspberger syndrom og delvis på grunn av dårlige lærere, men jeg har litt skyld selv og da. Så jeg tar selvkritikk, men dog skjønner jeg ikke hvorfor folk skal hisse seg så opp av det da... 1 Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Jeg hisser meg ikke opp Men det påvirker inntrykket mitt, og siden spørsmålet handler om inntrykk, skriver jeg hva som er inntrykket mitt Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Mitt inntrykk er at du prøver for hardt å være sær. 2 Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 (endret) Mitt inntrykk er at du prøver for hardt å være sær. Ja vel det er notert... Jeg hisser meg ikke opp Men det påvirker inntrykket mitt, og siden spørsmålet handler om inntrykk, skriver jeg hva som er inntrykket mitt Ja det er sant. Jeg refererte egentlig ikke til deg, men det er veldig mange som kommenterer det. Forøvrig er jeg 24 år Endret 3. april 2011 av Grinchen 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Så du har aspergers, og noterer ned på notepad kva vilt framande folk meinar om deg på nettet? Eg trur det hadde vore sunt både for forumet og deg at du blei permbanned. 2 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Jeg har 2 inntrykk som kanskje lar seg best beskrive med bilder. Dette er inntrykk som blir har blitt bekreftet gang på gang... Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Så du har aspergers, og noterer ned på notepad kva vilt framande folk meinar om deg på nettet? Eg trur det hadde vore sunt både for forumet og deg at du blei permbanned. Ja vel det er notert..... 1 Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Jeg har 2 inntrykk som kanskje lar seg best beskrive med bilder. Dette er inntrykk som blir har blitt bekreftet gang på gang... den nederste tror jeg jeg skjønner paranoid det er notert. Den øverste er ikke det profilbildet til void. 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 den nederste tror jeg jeg skjønner paranoid det er notert. Den øverste er ikke det profilbildet til void. Det øverste er det klassiske "troll-face"... http://en.wikipedia.org/wiki/Troll_%28Internet%29 Det nederste er at du er paranoid ja, om du er seriøs i at telefonen din blir avlyttet eller ikke vet jeg ikke, men du virker generellt sett veldig paranoid. Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 den nederste tror jeg jeg skjønner paranoid det er notert. Den øverste er ikke det profilbildet til void. Det øverste er det klassiske "troll-face"... http://en.wikipedia.org/wiki/Troll_%28Internet%29 Det nederste er at du er paranoid ja, om du er seriøs i at telefonen din blir avlyttet eller ikke vet jeg ikke, men du virker generellt sett veldig paranoid. Ja jeg er seriøs på det. Det har jeg fått fastslått av en ekspert. Men on topic: Dine observasjoner er notert 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Jeg har notert meg at du har notert alt som er skrevet til nå. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå