Gå til innhold

Hva slags inntrykk har dere av meg?


Grinchen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ut i fra denne tråden får jeg ihvertfall inntrykk av at du er nesten i overkant sivilisert i håndtering av kritikk rettet mot deg.

Dette styrker jo påstandene om at du er et forumtroll, men på den annen side ba du jo om kritikken selv og bør ha et mål med den (selv om det muligens bare er trolling).

 

Bottom line: jeg kan ikke si jeg har noe negativt inntrykk av deg, men naivitet appellerer til meg på en merkelig måte. Din fremtreden oser av naivitet, og derfor vil jeg underbevisst ha en slags empati for deg.

 

Rent bevisst gir jeg egentlig faen.

Lenke til kommentar

Ut i fra denne tråden får jeg ihvertfall inntrykk av at du er nesten i overkant sivilisert i håndtering av kritikk rettet mot deg.

Dette styrker jo påstandene om at du er et forumtroll, men på den annen side ba du jo om kritikken selv og bør ha et mål med den (selv om det muligens bare er trolling).

 

Bottom line: jeg kan ikke si jeg har noe negativt inntrykk av deg, men naivitet appellerer til meg på en merkelig måte. Din fremtreden oser av naivitet, og derfor vil jeg underbevisst ha en slags empati for deg.

 

Rent bevisst gir jeg egentlig faen.

Pleier ikke å være så "sivilisert" ville egentlig bare lage en tråd der folk er frie til å komme med personangrep mot meg. Jeg gir egentlig faen i hva folk tenker om meg. Men hensikten blir vel at jeg kan henvise personangrep mot meg til denne tråden...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...