Grinchen Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Jeg er litt nyskjerrig på hva slags inntrykk dere har av meg. Vis dere ikke vet hvem jeg er så kan dere finne trådene mine ved å gå inn på min profil. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Nistelrooy Skrevet 3. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 3. april 2011 En som er veldig opptatt av hva andre mener om en selv. 10 Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 En som er veldig opptatt av hva andre mener om en selv. Ja vel ok... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Skal jeg være smertelig ærlig så tenker jeg at du er en sosial taper som ønsker å bli likt på nettet! Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Diskusjon.nos største helt. Et forbilde man alltid kan se opp til. Du er elsket av oss alle. 2 Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 En som er veldig opptatt av hva andre mener om en selv. Ja vel ok... På bakgrunn av denne tråden vel og merke. Kan ikke huske noen av dine andre poster, ikke gidder jeg å sjekke de heller. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Du virker ikke helt rett. Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Skal jeg være smertelig ærlig så tenker jeg at du er en sosial taper som ønsker å bli likt på nettet! Ok ja vel notert. Du virker ikke helt rett. Ok kom gjerne med eksempler 1 Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 HAHAHAHAHAH. Utrooooolig morsom. Jeg driter i hva de andre synes. Du er den eneste som har fått meg til å le på dette forumet!! Keep it Up sier jeg bare 1 Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Diskusjon.nos største helt. Et forbilde man alltid kan se opp til. Du er elsket av oss alle. Takk takk! 1 Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 HAHAHAHAHAH. Utrooooolig morsom. Jeg driter i hva de andre synes. Du er den eneste som har fått meg til å le på dette forumet!! Keep it Up sier jeg bare Ja det skal jeg gjøre 1 Lenke til kommentar
srbz Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 (endret) Mitt inntrykk av deg er at du enten er et vanvittig godt gjennomført forumtroll, eller en ny utgave av den schizofrene Erik Ribsskog. Jeg vet altså ikke om det er oss eller deg selv du prøver å trolle med gjentatte forumtråder om hvordan PST avlytter deg, tråder med titler som "Det regner øgler!" og "Tusen Trompeter" etc. Ved nærmere ettertanke tror jeg forklaringen er at du stort sett er høy på crack når du skriver? Endret 3. april 2011 av srbz Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Mitt inntrykk av deg er at du enten er et vanvittig godt gjennomført forumtroll, eller en ny utgave av den schizofrene Erik Ribsskog. Jeg vet altså ikke om det er oss eller deg selv du prøver å trolle med gjentatte forumtråder om hvordan PST avlytter deg, tråder med titler som "Det regner øgler!" og "Tusen Trompeter" etc. Ved nærmere ettertanke tror jeg forklaringen er at du stort sett er høy på crack når du skriver? Ja vel du mener jeg går på crack det er notert 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Jeg klarer liksom ikke bestemme meg .. Tusseladd eller dovregubbe? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Jeg tror at du nylig har rømt fra det lokale sinnsykehuset. 1 Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Jeg klarer liksom ikke bestemme meg .. Tusseladd eller dovregubbe? Kan du utdype det? 1 Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Han mener du er et troll. Jeg tror du er en oppmerksomhetshore av et slag Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Jeg tror at du nylig har rømt fra det lokale sinnsykehuset. ja vel ja kan du forklare hvorfor du mener det da 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Aldri har noen besvart sitt eget spørsmål så bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå