China Burger Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Her er en bruksanvisning på hvordan en kommer seg til himmelen og møter Jesus. Den fremføres som en musikkvideo! Jeg håper flest mulig anti-jesus folk vil spille den og elske den. Advarsel: Er du redd for å komme til himmelen å møte Jesus, bør du ikke trykke på linken under, da den vil headhunte alle sjeler som ikke er frelst, helt til de blir frelst og får sin billett til himmeltoget som snart har avgang. Snart kommer opprykkelsen, rett før den enorme forvirring og trengsel kommer over hele jorden. Kondokturen blåser snart i himmeltog fløyten, vil du være med, eller vil du være latt tilbake? http://www.youtube.com/watch?v=uSVAYcLqvp0 Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Yeah, fin togtur det kan jeg tenke Kjøper du billett ? 1 Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Kjøper du billett? Nei, Jesus har kjøpt den. Han har kjøpt ein til deg også. 1 Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 (endret) Yeah, fin togtur det kan jeg tenke Kjøper du billett ? Kommer til å bli heftige greier som overgår Matrix mange ganger!! Jesus har skaffet billett til meg! Gleder meg!! Endret 3. april 2011 av Chi Spurger Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Jippi Da får jeg meg tur allikevel da Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Ja men du må huske å hente billetten din da 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Nah, har ikke lyst å dra til himmelen. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Hadde ikke tenkt det jeg heller, men går toget og jeg har billett så hvorfor ikke ? Grunn ? 1 Lenke til kommentar
IHS Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 (endret) Snart kommer opprykkelsen, rett før den enorme forvirring og trengsel kommer over hele jorden. Dette er en falsk profeti (forutsigelse) "den store trengsel" fant sted år 70 e.kr Akkurat som Jesus Kristus forutsa år 33 e.kr Endret 3. april 2011 av IHS Lenke til kommentar
O3K Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Med Gud som sjåfør, og Jesus konduktør? 1 Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Et tog har ikke sjåfør ! Lokfører 1 Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Jeg som er en anti-jesus ELSKET videoen. Den ga meg en god latter! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Tråden oppfyller ikke kravene for tråder i denne delen av forumet så jeg velger å stenge den. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg