daruu Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Nødt til å kjøpe en ny bærbar pc ettersom den jeg har atm er helt utslitt. Det jeg trenger en bærbar pc til er litt skriving, film(bør greie HD via HDMI, men det gjør vel de fleste i dag?), musikk, lett spilling (dvs ikke på noen måter de nyste spillene på maks grafikk). Den vil 95% av tiden være plugget i lader, så bra batteri er ingen stor nødvendighet. Jeg har masse eksterne disker, så trenger heller ikke stor lagringsplass. Vil jeg spille "seriøst" har jeg stasjonær pc i tillegg. Den vil ikke bli flyttet mye på(men jeg vil ha muligheten), så vekt er ikke en avgjørende faktor Sett litt rundt og kom over det tilbudet her: http://cdon.no/elektronikk/acer_emachines_g730zg_intel_p6100_3gb_320gb_17.3_w7hp_hd5470-14236543 Den ser vel kurant ut mtp spessifikasjonslisten og prisen? Evt noen andre som kan anbefales til mitt bruk? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Hadde sett for meg å bruke minst mulig, samtidig fått noe som ikke var så dårlig som slike billigpc'r ofte er, altså mest mulig pc for minst mulig penger. Og i den kategorien så er vel den jeg linket til over her ikke så dårlig, eller? Men om det er mye å tjene på å gå opp litt i pris er ikke det en umulighet heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå