VTW Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Hei! Prøver å finne igjen til et eldgammelt spill jeg spilte da jeg var liten. Gasnke sikker på at det var et PS1 spill (muligens PS2), og det jeg husker fra det var at du styrte en hvit kaninlignende figur som hoppet rundt i en slags 3D-polygonverden. Det så utrolig dårlig ut egentlig, og tror ikke det var så veldig kjent. Men husker jeg syntest det var ganske artig. Noen som har hørt om det? Lenke til kommentar
Zaplame Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Det eneste spillet med en kanin som var på jakt etter gulerøtter på PS1 er Bugs Bunny Lost in Time, men det var jo forholdsvist kjent. Lenke til kommentar
VTW Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Nei, er ikke noe Snurre Sprett-greier. Spilte det hos en kamerat som liten, men aldri sett det verken før eller siden. Lenke til kommentar
Fatso Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Nei, er ikke noe Snurre Sprett-greier. Spilte det hos en kamerat som liten, men aldri sett det verken før eller siden. Vib-Ribbon? Lenke til kommentar
VTW Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Jeg fant det; Jumping Flash! het det =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå