MistaPi Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 http://kotaku.com/#!5788195/purportedly-leaked-forza-4-video-confirms-kinect-features Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Det er synd at jeg ikke er så glad i bilspill, for dette ser faktisk temmelig rått ut. Jeg krysser fingrene for at det dukker opp en demo før spillet blir lansert. Lenke til kommentar
DOG_50 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Dette blir kos! Klarer nesten ikke vente mer Det der så sykt ut, og det er sikkert ikke helt ferdig enda i og med at det kommer ut en gang på slutten av året, og at den viden egentlig ikke skulle vises fram. Gleder meg Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Huff, nå må jeg raska på å gjøre meg ferdig med Forza 3, kommer jo så mange spill hele tiden at man får jo ikke tid til å gå igjennom alt. Lenke til kommentar
Sveinz Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Ganske interessant hvor lite populær Forza serien egentlig er og hvordan spill kan fremstilles som det motsatte. Forza 3 solgte elendige 175K første måneden i USA og var ute av topp 20 neste måned. Det er utrolig dårlige tall for et så hypet spill. Men pga av all bundlingen de har gjort, og som Sony har gjort med GT spillene forsåvidt, så har spillet liksom "solgt" flere millioner. Virkeligheten er at det kanskje solgte 500K av seg selv på verdensbasis før MS begynte den massive bundlingen av spillet. Som nærmest fortsatt pågår den dag i dag. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Lar meg sjarmere av den filmen. Kanskje på tide å plukke frem nummer tre som jeg har brukt skremmende lite tid på. Lenke til kommentar
DOG_50 Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Ganske interessant hvor lite populær Forza serien egentlig er og hvordan spill kan fremstilles som det motsatte. Forza 3 solgte elendige 175K første måneden i USA og var ute av topp 20 neste måned. Det er utrolig dårlige tall for et så hypet spill. Men pga av all bundlingen de har gjort, og som Sony har gjort med GT spillene forsåvidt, så har spillet liksom "solgt" flere millioner. Virkeligheten er at det kanskje solgte 500K av seg selv på verdensbasis før MS begynte den massive bundlingen av spillet. Som nærmest fortsatt pågår den dag i dag. Enig i den. Men det er bare synd, spør du meg. Når Forza3 er så pass bra bilspill og kan lett sammenlignes med GT5. Tror egentlig at folk er "redde" for å prøve noe nytt GT serien er mye eldre og mer kjent enn forza og har vært kongen på haugen når det var snakk om bilspill og simulering. Så nå er folk fast bestemt på at GT serien er best og kommer til å være det for alltid, selvom det nødvendigvis ikke er det. (Sier ikke at GT er dårlig. Er som eksempel ) "Lar meg sjarmere av den filmen. Kanskje på tide å plukke frem nummer tre som jeg har brukt skremmende lite tid på." Da må du kjappe deg, for 3ern er sykt svært og tar mye tid Men fin opplevelse er det også. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Jeg gleder meg! Forza 3 (og Blur, til en mindre grad) har fått meg interessert i bilspill igjen. Har ikke likt de siden Street Rod 1 i riktig gamle dager. Lenke til kommentar
eindude Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 street rod var konge ^^ 1 Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Kjenner jeg er litt skeptisk til kinect på et slikt spill, men man kan forhåpentlig spille med ratt eller kontroller hvis man ønsker det.... 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 street rod var konge ^^ Street Rod er fortsatt konge. Fyrte det opp her om dagen vha. Dosbox. Den herlige musikken. <3 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Kjenner jeg er litt skeptisk til kinect på et slikt spill, men man kan forhåpentlig spille med ratt eller kontroller hvis man ønsker det.... Nei, du blir tvungen til å kun sitje å spele med henda i lufta, som om du held i eit ratt.. Kva trur du? 1 Lenke til kommentar
DOG_50 Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Her kom det litt info folkens http://www.gamereactor.no/nyheter/124634/Her+er+Forza+4-omslaget/?sid=6b21ae218e20662dae36c84d404ec3cd Sjekk ut de bilene på bildene, grafikken ser syk ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå