Lar5 Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Hei. Vurderer å kjøpe Corsair CX 500W PSU osså lurte jeg på hvordan er kablene som kommer ut ifra Corsair CX 500W PSU er det mulig å koble til vifter vist jeg har overgang fra vifte til sånn strømledning som er i strømforsyningene. Og slik at jeg kan koble til neon lys/ LES? Beklager dårlig forklaring. Takker for hjelp Lenke til kommentar
War Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Ja du kan koble til alt du vil med de rette overgangene / kontaktene. Hvilke kontakter den har eller hvor mange av de ser man på nett. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Jeg har ikke sett en eneste strømforsyning uten molex kontakter. En molex kontakt er den kontakten du kobler overgangen til viftene dine på. Så ja, du kan koble viftene dine på den. Du kan nok også koble til lys ja Lenke til kommentar
Lar5 Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Kjøpte denne: http://microplex.no/Avdelinger/Datakomponenter/Str%C3%B8mforsyninger/ATX/500W-699W/OCZ-Fatal1ty-str%C3%B8mforsyning-550W-20-24pin-ATX-BTX-PCI-Express-SATA-34824.aspx Den har vell samme som Corsair CX 500W Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå