Varani Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Hei. Jeg er ikke den smarteste når det kommer til PS3, men jeg har fått ett problem når det kommer til min PS3. Den spiller av DVD og Blu Ray, men ikke spill. Uansett hvilket spill det er. Det virker som om den ikke registrer at det er spill i det hele tatt. Er det noe galt med laseren (om det er det det er inni der:P) ? Og evt. om det er noe jeg ikke får gjort noe med selv, hva er den beste og billigste måten å få fikset dette på? På forhånd tusen takk for svar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Har du siste oppdatering? Kan være det som er problemet. Lenke til kommentar
Varani Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Har du siste oppdatering? Kan være det som er problemet. Ja, jeg har siste oppdatering. Men mener du at den er problemet, eller at jeg evt. ikke hadde den som er problemet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 OmPS3 systemet er utdatert, er det ikke alle spill som spilles av. Men siden du har siste oppdatering er det nok ikke det som er problemet. Lenke til kommentar
Varani Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Ok. Men jeg har den nyeste oppdateringen.. Så er visst ikke det som er feil da.. Men takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå