Gå til innhold

Samsung Galaxy S problemer

Anbefalte innlegg

Etter en lengre flytur hvor jeg hoerte paa Spotify til batteriet gikk tomt, har jeg store problemer med telefonen.

Ved pinkode skjermen er tallrekkene flyttet opp og til hoeyre, slik at 3-6-9 tallene er utfor skjermen. Ved et par rebooter fikser dette seg.

Saa kommer det force close paa flere programmer som starter ved oppstart, inkludert LauncherPro, Pulse og Poweramp. Den eneste launcheren som vil starte er TW. Alle andre launchere gir melding om 'Unexpected problem. Try again later'. Dette gjelder og for 80prosent av innstallerte program, som Spotify, Gun Bros. og alle browsere. Videre er flere program forsvunnet, som Angry Birds og AB Seasons.

Program som funker er de som er standard paa 1. skjermen til TW, som Maps og Gmail.

Noen tips ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjører siste versjon Android (2.3). Hvorfor komemr ikke alle gmail kontaktene mine inn? Kan ikke se i innstillinger noen steder hva jeg skal gjøre for at de kommer inn på telefonen.

Er det flere som har opplevet et lagg på 1,5-2 sekunder når knappen trykkes ned for å ta et bilde, og at den fryser og må restartes fra tid til annen? JEg bruker som sagt 2.3 versjonen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...