Gå til innhold

Fikk igjen på skatten, oppgradering.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åja :) Da sløyfes den!

Men hva tenker du om det jeg kom fram til arni90?

Gjerne i forhold til både minne, cpu kjøling og kabinett.

Synes du H70 er et dårlig kjøp fremfor en litt billigere luftkjøler, eller er det det at du anbefaler heller den vasse luftkjøleren (noctua) fremfor H70

Lenke til kommentar

Jeg er fortsatt av den oppfatning av at 4GB RAM holder fint i dag. Helt kurant RAM til prisen selvfølgelig.

H70 er jeg fornøyd med, men det tror jeg er mer fordi jeg har viftestyring på denne og har jetmotor-viftene med Scythe Gentle Typhoon AP-15. Grunnen til at jeg valgte denne kjøleren var for å kunne føle meg trygg når jeg drar på LAN, NH-D14 må du nesten avmontere om du skal dra noe sted, den veier litt mer enn jeg føler meg komfortabel med å ha på hovedkortet.

Kabinettmessig er begge to gode kjøp, jeg mener fortsatt at R3 er lurere for deg enn XL, hvertfall med tanke på støy, men du må bestemme selv. Merk deg at XL er et virkelig stort kabinett

Lenke til kommentar

Kanskje jeg skulle kjøpt med viftestyring ja... kunne vært noe.Ja, jeg ville heller ikke følt meg komfortabel med så stor, tung og klumpete kjøler under frakt!

Fordeler R3 - Ikke noe problemer med at kabler kan bli for korte

- Noe mindre støy

Fordeler XL - God plass (at det er stort trekker ikke ned på andre måter enn evt for korte kabler)

- Enkelere å fikle i, for meg som ikke er så erfaren og liker å ha det ryddig. Bedre plass til H70 også...

Hvordan har du montert din H70 forresten? Sett litt delte meninger rundt om på hvordan den skal blåse osv.

Da går jeg nok for den ram'en. (Den passer både AM3 og 1155? (Fikk ikke raskt svar etter dette innlegget)

MEN TAKK FOR alle synspunktene og tipsene dine arni90!

Lenke til kommentar

Kanskje jeg skulle kjøpt med viftestyring ja... kunne vært noe.Ja, jeg ville heller ikke følt meg komfortabel med så stor, tung og klumpete kjøler under frakt!

Fordeler R3 - Ikke noe problemer med at kabler kan bli for korte

- Noe mindre støy

Fordeler XL - God plass (at det er stort trekker ikke ned på andre måter enn evt for korte kabler)

- Enkelere å fikle i, for meg som ikke er så erfaren og liker å ha det ryddig. Bedre plass til H70 også...

Hvordan har du montert din H70 forresten? Sett litt delte meninger rundt om på hvordan den skal blåse osv.

Da går jeg nok for den ram'en. (Den passer både AM3 og 1155? (Fikk ikke raskt svar etter dette innlegget)

MEN TAKK FOR alle synspunktene og tipsene dine arni90!

Min H70 sitter i mitt SST-RV02 (Raven 02 i signaturen), der er det egentlig bare et sted å feste den på, og det er i toppen av kabinettet, siden jeg har et helt annet kabinett blir dette litt forskjellig fra deg, men min blåser ut.

Lenke til kommentar

Da blir det bestilling. Fractal design XL kabinettet med corsair A70. Bør det bestilles noen ekstra vifter eller skiftes ut noen?

Mtp støy/kjøling.

Blir det mest bråk av to vifter på en gitt hastighet, eller fire vifter på halve hastigheten.

(Vet dette er veldig skjematisk og ikke helt korrekt, men bare for å vise hva jeg mener)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...