ottgrims Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Vi har Canal Digital PVR og blir gal av opptaker som ikkje tar opp det som er programmert, som stadig låser seg og må resettast med å ta ut stikkonakt fleire ganger dagleg. Gjentatte progamvaeoppdtaingar har ikkje hjelpt, eg synes heller det blir verre for kvar gang. Vi vurder derfor å skifte til Viasat og spør: Er Viasat sin PVR meir stabil? Har den 2 tunara slik at den kan ta opp to program samtidig? Ottar Grimstad Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Er det ikke bedre å bytte dekoder? Jeg har CD men har aldri brukt deres dekoder. Nå har jeg VU+ Duo, det er den beste PVR jeg noensinne har hatt. Lenke til kommentar
ottgrims Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Er det ikke bedre å bytte dekoder? Jeg har CD men har aldri brukt deres dekoder. Nå har jeg VU+ Duo, det er den beste PVR jeg noensinne har hatt. Naivt svar: Eg trudde både Canal Digital og Viasat knytta saelittkortet til mottakar og berre godkjente eigne mottakarar. Er det vanskeleg å få VU+Duo til å virke med Canal Digital? Kvar får ein tak i den? pris? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Har vært en del snakk om 'pairing', men ser ikke ut til at det blir gjennomført. Har ikke hørt om noen som ikke får det til å fungere. Er flere butikker som fører denne. F.eks MaxSat Les litt om den her og her. Noe erfaring med data er en fordel. Nettverkstilkobling er sterkt anbefalt. Lenke til kommentar
Rosoero Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Hvis du trykker RØD-3-5-3-teletekst på fjernkontrolleren til HD-PVR dekoder får du hurtigresatt dekoderen. Det vil mest sannsynlig løse problemet. Kan også hende at det er feil på HDD skriveren. Denne løses ved å formatere HDD. Når du tar en hurtigresett vil kanallisten gå tapt, men du beholder opptakene. Hjelper ikke dette kan jeg poste deg en mal på hvordan du formaterer harddisken. Lenke til kommentar
essand Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Kommer jo an på hvor mye man vil legge i det, men syntes 4000,- var mye for en dekoder.. Noen som har erfaringer med en annen tuner til ca 2000kr klassen som kan brukes til Viasat/CD? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå