Gjest Harley Quinn Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Da har jeg greid og ødelegge 3gs'en min, men fått mest trolig tak i en ny en. Jeg er totalt idiot når det gjelder å passe på mobilen min så de går i bakken og får en del bank. For en stund siden fant jeg en skikkelig iphone case på nettet, med flere lag og som var ment for å tåle en god del. Finner den såklart ikke igjen, men tenkte kanskje noen her inne hadde noe erfaringer med evt gode caser til mobilen, de må altså tåle fall og litt røff behandling. Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Dealextreme har mange casings til en billig penge innkludert gratis frakt: Rotatable Rubber Protective Case for iPhone 3G/3GS (Orange + Black) Rotatable Rubber Protective Case for iPhone 3G/3GS (Red + Black) Vanntett? Waterproof Case with Strap for iPhone 2G/3G/3GS (Blue) Waterproof Case with Strap for iPhone 2G/3G/3GS (Transparent + Yellow) Waterproof Case with Strap for iPhone 2G/3G/3GS (Pink) Finner mange flere der inne om du bare søker... eBay er også å foretrekke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå