MokkaKaffi Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Hva er det beste fildelingsprogrammet for å få tak i norske sanger? Jeg har Kazaa lite men jeg finner nesten ingen, og de jeg finner går det ikke ann å laste ned. Vet dere om noen bra svenske/norske sanger? F. eks om sommer eller liknende. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Er i grunn ikke et svar på noen av frågane dine men ta en titt på denna sida. http://bandindex.no/ Du bør finne en eller annen sang som handler om sommern der Lenke til kommentar
Sinnor Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Prøv DC++, og kobl deg til en norsk HUB! Ikke bruk KaZaa! Det inneholder masse "spyware" osv. DC++ er "rent". Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Evt. oDC. En forbedra versjon av DC++ Lenke til kommentar
EC Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 P2p er ikke en codec. Forsøk heller under "programmer". Tråden stenges og flyttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg