Gå til innhold

Se marsbildene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ad starten med de to billeder af Andreasfe, må jeg sige : "smag og behag er forskellig".

Jeg ser det første som KLART mere vellykket end det andet.

Det andet er (groft sagt, og sammenlignet med det første) et kedeligt billede, hvor jeg uvilkårligt fokuserer på de der står på midt bakken, og ikke helheden. Det minder mig mest om et klassisk pausebillede fra et sportstævne, mens man venter på noget. Det at det tillige er så symetrisk, bidrager også til ro, og ikke dynamik.

Det første derimod, viser det arkitektoniske 'swung', med spændende kontraster. Et meget mere levende billede.

...Men sådan kan man jo se så forskelligt på ting. :whistle:

Lenke til kommentar

Som kjent - hvis bare de flinkeste fuglene sang, ble det veldig stille i skogen..

Men igjen - meningen med trådene er at man kan legge ut bilder man liker og har jobbet med/er stolt av/var heldig med, og ikke ethvert familie-feriesnapshot - det har man Facebook og lignende til.

Endret av Trondster
Lenke til kommentar

Kjempegøy med en artikkel som trekker frem noen av de flotte bildene brukerne her inne tok i mars måned. Denne artikkelen er en kjempemotivasjon for meg til å komme meg ut og ta bilder, og håper dere fortsetter med en oppsummering av bildetrådene :)

Lenke til kommentar

Her var det mye pent. Kudos for teksting, gir det lille ekstra til artikkelen synes jeg.

Personlig synes jeg det første bildet av Holmenkollen var det beste, "uvanlig" vinkel, litt dramatisk i forhold til den andre som er litt "standard". Men flott den og, for all del. Må si de gjorde seg i svart/hvitt.

Lenke til kommentar

mye bra her! Synd at slike bilder drukner sammen med alle snapshottene.

Nå er da mesteparten av de presenterte bildene snapshoot/øyeblikksbilder da :)

Den paraplyen vil de fleste bilder antagelig havne inn under (og ofte finne man de beste uttrykkene/inntrykkene i den gruppen). Bilder (inntrykk) er alltid "smak og behag" - og akams utvelgelse er da naturligvis representativt for deres (eller vedkommendes) smak.

Men i bildetrådene er det nok noe for enhver smak, og plass til ubegrenset antall nye, så det er bare å hive seg på.

Tor

Lenke til kommentar

snakk snakk

Er du ofte ute og tar DH/freeride bilder?

Det hender ja - sykler litt selv (på veldig lavt nivå) og har noen kamerater som kjører aktivt, så da hender det at kamera er med der det skjer, pluss at vi tar noen fotoseanser når vi føler for det :) er du interessert i sporten?

Lenke til kommentar

Kunne det vært en ide å "komprimere" månedstrådene når ny måned er kommet? En slags Flickriver der bare postinger med bilder vises, og de uten bilder er "i spoiler" (at man aktivt må velge å se disse)? Det kunne holdt trådene litt mer i live i etterkant, tror jeg. Da mener jeg ikke at selve tråden skal redigeres, men at man får en artikkel e.l. der man kan se på tidligere månedstråder på en effektiv måte.

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...