Gå til innhold

Kjøp av russeklær - rabatter nærmere mai?

Anbefalte innlegg

Heisann kjære venner!

Jeg er ikke sikker på om dette er rett plass, men det var vanskelig å plassere dette innlegget.

Jeg har et par spørsmål angående kjøp av russeklær. Jeg har nå fått en del meldinger av russeservice om at du får gratis flagbag ved kjøp av russeklær, gratis frakt etc. Vil det bli rabatter på klær og liggnende før russetid tror dere? Eller vil det bare fortsette å være mindre frakt? Hva har de tenkt til å gjøre med klærne om de ikke får solgt dem?

- Jonas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror det blir avslag og rabatter på årets modeller som de ikke får solgt, men det vil jo da bli noe begrenset utvalg.. Selv fikk jeg fikset meg stort sett det meste av rabatter ved å hjelpe til med kataloger og være kontaktperson samt verve til russ.no i fjor.. Hadde jeg ikke fått det, ville jeg nok gjort som deg og ventet.

Lenke til kommentar

Tror det blir avslag og rabatter på årets modeller som de ikke får solgt, men det vil jo da bli noe begrenset utvalg.. Selv fikk jeg fikset meg stort sett det meste av rabatter ved å hjelpe til med kataloger og være kontaktperson samt verve til russ.no i fjor.. Hadde jeg ikke fått det, ville jeg nok gjort som deg og ventet.

Takk for respons. Har jo kjøpt en genser nå, og buksen. Men det er jo litt lite, tenker om det blir litt rabatter seinere, at jeg gjerne kjøper en T-skjorte eller lignende :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...