MrAvionics Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Hei. Vil jeg få bedre bilde med WII hvis jeg bruker en komponent kabel istedenfor RCA kabel ? For eksempel på Mario kart ? Forskjell på komponentkablene eller er det bare å kjøpe den billigste ? For eksempel denne: http://www.dealextreme.com/p/just-works-480p-component-av-cable-for-wii-4256 ? Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Sammenlinging her: Wii component cables VS the bundled composite cables My Official Nintendo component cables arrived today. Hooked it right up and started playing. The first thing that really jumped out at me was when I launched Zelda and saw Link on Epona, I was amazed. It’s sort of bitter sweet, it tends to sharpen the edges so much they become too defined, but it’s WAY better especially during motion. I took a whole bunch of screen shots. Update 1: After playing Zelda for 5 hours after I took these pictures, I don’t think I could ever go back to the composite cables. The clarity was stunning, it felt kind of like a PC game the way things were so clean. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Har hørt at det har en del å si på zelda men jeg spiller ikke zelda. Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Forskjellen på komponent og kompositt(dritt) er enorm på HDTV. På CRT er ikke forskjellen så altfor stor. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 Ok. Har en FullHD 37" tv. Har bestilt kabel fra DX og får håpe på godt bilde Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå