Gå til innhold

Noen som kan hjelpe med å lage en logo?

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg og noen venner har laget en CoD xbox clan og trenger en slags clan logo, clan navnet våres er Supah Squad (lol) forkortelsen blir da beklagligvis SS (bekrefter at det ikke brukes i en nazistisk måte eller noe lignende).

Problemet er at vi ikke er noe gode til å redigere og mekke en stilig logo, vi har en nå men den er i de norske fargene, Rød, blå og hvit noe som jeg synes ble litt 1ste klasse farger fra barneskolen.. :S så jeg har lyst på noen andre farger for å holde det litt mer seriøst.

856388.jpeg

jeg lurer derfor på om noen som er flinke til å redigere osv som har tid er villige til å hjelpe en liten clan :) hvis du har lyst til å hjelpe så kan du bruke det bilde som er med her bare noen andre farger og gjøre det fetere eller lage noe helt nytt men helst i den duren.

hvis du har xbox så får du også være med i klanen som editor eller hvis du er god nok competitive laget våres (vi bruker bare sniper da) opp til deg, men hva som enn skjer så hadde både jeg og de andre i clanen satt stor pris på det :) takk for tiden din :)

hvis du har laget noe, kan du si ifra her eller på mail/xbox :)

mail: [email protected]

xbox GT: Supah SwiffeR

- Supah SwiffeR :)

Endret av Mrds94
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

logoen er veldig stilig ja, liker den veldig godt :) viser også at vi er fra norge :p men som sagt jeg har veldig lyst å se den i andre farger som jeg er nokså sikker på at kan bli bedre :)

hadde jeg kunnet så hadde jeg gjort noe med det selv, men så god er jeg nok ikke :p så hadde håpet på at noen kunne hjulpet oss med dette :)

Endret av Mrds94
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...