Flimzes Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Er dette proprietære endestykker? Eller spader/bananer? I teoerien skal det bare være å klippe av, men pass på at de ikke er for tynne. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2011 Er proprietære, standard HTIB-pakke det der. Men er høyttalerkontakt på andre siden, helt standard. Så klippe skal gå. Er til ganske små bakhøyttalere, så tror tykkelsen er ok nok.. Lurer jævlig på hvordan bakhøyttalerne bør plasseres. 90-graders vinkel blir vanskelig å få til.. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 I taket siktende nedover? Høytalerkontakt? Standarden for høytalerkabler er vel at de er uterminerte. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Akkurat plasseringen tror jeg ikke er så viktig. Selv i kjellerstua så greide vi ikke å sette bakhøyttalerne optimalt heller, så den ene peker rett mot oss på høyre side, mens den andre er mer bak oss og peker framover. Kjenner ikke forsterkeren du kjøper, men hvertfall med den jeg satte opp (Pioneer LX51) var det veldig grei kalibrering, så det fungerer veldig bra. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 YPAO (yamahas kalibreringssystem) er så enkelt som det kan bli, tre knappetrykk og en mikrofonplassering + forlate rommet i 2 minutter og du er klar. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2011 Høytalerkontakt? Standarden for høytalerkabler er vel at de er uterminerte. Det var ordet jeg lette etter Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Hehe, ikke lett å ha med seg sjargongen alltid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå