TheRocky Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Hey folks Jeg får ikke joine mine venners party på xbox live. Det er kun noen av partyene til vennene mine jeg joine. Når jeg for eksempel prøver å joine en venns party så får jeg en error melding 'Can't join xbox live party'. Kan problemet fikses ? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Ja, det kan det selvfølgelig, men du må først finne ut hvor problemet ligger. Har du NAT og party privacy open? Hvis ikke så må det åpnes porter i routeren din. Finn routeren din her, og velg oppsett for xbox360 live, http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/routerindex.htm Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Det er også mulig å joine party`et ved å joine andre i partyet enn den du prøver å joine party fra. Altså hvis du går inn i profilen til andre enn party-hosten/leadern. Så joiner du party derfra. Noen ganger hjelper det også å restarte routern også. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 det første man bør gjøre er å kjøre en nettverkstest på selve xboxen. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Det kan også være at noen i partyet/hosten, det kan være at dere to ikke kan koble mot hverandre selv om nat en er åpen hos begge Lenke til kommentar
TheRocky Skrevet 25. april 2011 Forfatter Del Skrevet 25. april 2011 Det var nat'en som ikke var på, har fått fikset det nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå